י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הוא חוזר

צפו: מוחמד סעוד שר למשפחת החייל שנרצח

אחרי תקופה ארוכה של שקט, הרחק מהרשתות החברתיות, מוחמד סעוד, הכוכב הסעודי אוהב ישראל מקדיש שיר ניחומים למשפחת החייל עמית בן יגאל הי"ד שנרצח בשבוע שעבר מפגיעת אבן גדולה בראשו • צפו

צפו: מוחמד סעוד שר למשפחת החייל שנרצח
מוחמד סעוד צילום: צילום מסך

כוכב הרשת מוחמד סעוד מסעודיה, מי שפרץ לחיינו כאוהד ישראל בכלל ואוהד של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרט, פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון בו הוא שר לזכרו של החייל עמית בן יגאל הי"ד, שנפל בכפר יעבד בשבוע שעבר בצפון השומרון.

סעוד כתב: "‏אני משתתף בצער של משפחת בן יגאל, הבן שלהם נפל בשומרון על ידי טרוריסטים. יהי זכרו ברוך" והחל לשיר את 'הלב שלי' של אמן הרגש ישי ריבו יחד עם הביצוע המקורי ברקע:

"וְרַק אַתָּה יָכוֹל לַהֲפֹךְ מִסַּפַדִי לִמְחֹל, לְזַכֵּךְ אֶת הַחוֹל לְרַכֵּךְ בִּי הַכָּל

וְרַק אַתָּה מֵבִין אֵיךְ לָגֶשֶׁת לַלֵּב שֶׁלִּי מֵּשַׁכֵּךְ כָּל כְּאֵב שֶׁבִי מְרַפֵּא אֶת הַלֵּב."

הפיגוע אירע כאשר סיירת גולני בו שירת עמית הי"ד, נכנסה בשבוע שעבר ביום רביעי בלילה אל תוך כפר יעבד בכדי לבצע מעצרים, דקות אחדות אחרי סיום המעצר הראשון החל הכוח להתארגן ליציאה רגלית מהכפר אל נקודת האיסוף, אז התפתחו במקום הפרות סדר אלימות מאוד עם תושבים.

לדברי גורמי צבא, במהלך היציאה מהכפר שמע בן יגאל רעש מאחד הגגות. הוא הרים את ראשו והפנה את נשקו כלפי מעלה כדי לברר מה מתרחש - כשמחבל הפתיע אותו והשליך בעוצמה אבן גדולה שלא פגעה בו, ואז השליך אבן גדולה נוספת שפגעה בראשו והביאה למותו. לפי עדויות חבריו של החייל, הקסדה שחבש לא הועילה מאחר שפניו היו חשופות בזמן הפגיעה.

בן יגאל התמוטט מיד, חבריו ניגשו אליו להגיש עזרה ולהזעיק סיוע רפואי, חבריו של יגאל ביצעו ירי לעבר המפגע אך לא זיהו אותו, יגאל פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ אל בית החולים רמב"ם. אולם, שם נאלץ הצוות הרפואי למרבה הצער לקבוע את מותו.

מוחמד סעוד עמית בן יגאל הלב שלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד