י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יואשמו ברצח

שדדו את ניצולת השואה ושרפו אותה למוות

שני גברים ששרפו ושדדו ניצולת שואה בדירתה בפריז יעמדו לדין בגין רצח ושנאה אנטישמית, כך נמסר מהתובעים בפריז

שדדו את ניצולת השואה ושרפו אותה למוות
אילוסטרציה צילום: pixabay

גופתה החרוכה של מיריליי קנול בת 85, התגלתה בדירתה ביום שישי ב- 23 במרץ 2018 בשעה 18:45. הקשישה ניצולת השואה נדקרה למוות ונשרפה לאחר שביתה הוצת.

אל המקום הוזעקו כוחות כיבוי והצלה. הכוחות מצאו את קנול ללא רוח חיים לאחר שנדקרה באכזריות. על גופת האשה נמצאו 11 דקירות, לאחר ניתוח שבוצע בה.

נגד יאסין מיוב בן 28, שהיה שכן של גברת קנול הי"ד והכיר אותה כל חייו, וחברו אלכס קארימבאקוס, בן 22, הוגש כתב אישום ביום חמישי האחרון, לקרימבאקוס יש היסטוריה של בעיות פסיכיאטריות.

קרימבאקוס אמר במהלך החקירה כי הוא ושותפו לרצח ביצעו את השוד והרצח מכיוון שהיא יהודייה, טענה שהוכחשה על ידי שותפו, כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית AFP. שני האנשים לא הודו באשמה.

עוד דווח כי הם הכירו אחד את השני בכלא עת ישבו בגין פשעים קודמים. סמי גוזלן, ראש הלשכה הלאומית נגד אנטישמיות בצרפת, אמר כי קבוצתו "מרוצה" מכתב האישום.

אתרי חדשות דיווחו אז כי הנרצחת התלוננה כמה פעמים לפני הרצח נגד השכן שנעצר, היא סיפרה לשוטרים כי הוא מאיים לרצוח ולשרוף אותה. בנוסף, דווח כי החשוד היה צועק לעברה בכל הזדמנות קריאות אנטישמיות, כמו "יהודיה מלוכלכת", והמשטרה לא עשתה דבר.

ניצולת שואה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד