י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פיתח פריחה

הקרבן הצעיר בבריטניה: בן 8 חודשים מת מנגיף הקורונה

בבריטניה מוכת הקורונה מת פעוט בן שמונה חודשים מסיבוך שמופיע בילדים מתחת לגיל חמש שחולים בקורונה. מחלת קווסאקי היא מחלה דלקתית הפוגעת בכלי דם בלב

הקרבן הצעיר בבריטניה: בן 8 חודשים מת מנגיף הקורונה
pixabay

פעוט בן שמונה חודשים מת ממחלת קוואסקי הקשורה לנגיף הקורונה והפך לקורבן הצעיר ביותר של בריטניה בתסמונת הילדים הנדירה.

מחלת קווסאקי היא מחלה דלקתית הפוגעת בכלי דם בלב. המחלה מופיעה אצל ילדים בעיקר מתחת לגיל 5 ונחשבת למחלה נדירה בקרב ילדים בוגרים יותר.

התינוק אלכסנדר פרסונס, היה ללא מחלות רקע, הלך לעולמו בגיל שמונה חודשים לאחר שאושפז בבית החולים בדריפורד, פלימות' בריטניה ב -6 באפריל. הוא אובחן כחולה במחלת קוואסקי, הגורמת לכלי דם בכל הגוף להתנפח, הוא פיתח פריחה ולאחר מאבק הוא לא שרד. כך מדווחים כלי תקשורת בבריטניה

התינוק מת בזרועות אמו, קתרין רולנדס בת 29, שאמרה שהיא לעולם לא תחזור לעצמה.. היא אמרה ל"דיילי מירור" הבריטי. "אני לא מאמינה שנשאתי אותו יותר זמן ממה שהוא חי. לעולם לא אחזור לעצמי". היא האשימה את הממשלה בטיפול בנגיף. ואמרה. "יותר הורים יהיו בבעיות אלא אם הממשלה תתחיל להקשיב לעצת המדענים ותפסיק להמר בחיי אנשים."

האמא השבורה הוסיפה: "הרופאים והאחיות שנאבקו להציל את אלכס היו מדהימים - אבל אם הם היו יודעים יותר על הקשר בין קוואסקי לקורונה, הם אולי היו יכולים לעשות יותר."

בבריטניה על פי דיווחים רשמיים, נדבקו למעלה מ-240,000 בני אדם, ומתו מהנגיף כמעט 35,000 בני אדם.

קורונה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד