י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במהלך מטס ראווה

תיעוד מקנדה: מטוס התרסק אל תוך שכונת מגורים

המטוסים המריאו לצורך מטס ראווה שנועד לרומם את מצב הרוח של אזרחי המדינה בזמן המאבק בקורונה • בתאונה נהרגה דוברת הטייסת האווירובטית

תיעוד מקנדה: מטוס התרסק אל תוך שכונת מגורים
מטוס חיל האוויר הקנדי צילום: חיל האוויר של קנדה

לפחות איש צוות אחד נהרג ואיש צוות נוסף נפצע קשה לאחר שמטוס של צוות התערוכה 'ציפורי השלג' של חיל האוויר הקנדי התנגש אמש (ראשון) בשכונה בעיר קמלופס בקולומביה הבריטית - קנדה.

חיל האוויר פרסם בחשבון הטוויטר של החיל, כי מטוס מצוות 'ציפורי השלג' שלו התרסק ליד קמלופס, אך לא מסר פרטים. ככל הידוע, המטוסים היו בסיור בטיסה ארצית כדי לעודד את הרוחות במהלך המאבק בנגיף הקורונה. שר הבריאות אדריאן דיקס הודיע כי, "אדם אחד נהרג ואחר הועבר לבית חולים".

הטייס נפלט מהמטוס ומצבו קשה, אך לא נשקפת סכנה לחייו. קמלופס נמצאת כ-320 ק"מ (200 מייל) צפונית-מזרחית לוונקובר.

שר ההגנה הפדרלי מסר כי חיל האוויר עובד בתיאום עם הרשויות מקומיות וכי הם יעדכנו ככל שיהיה מידע אמין. "ברצוני להודות למגיבים המקומיים הראשונים על התמיכה המהירה והאינטנסיבית שלהם", אמר.

בסרטון שצולם על ידי עד ראיה, נראים שני מטוסים עם מנוע בודד ממריאים, לפתע אחד המטוסים החל לצלול כמעט מיד לאחר מכן לעבר האדמה והתפוצץ ממש לאחר שהטייס נפלט ממנו.

ראש ממשלת קנדה הגיב על הטרגדיה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מצטרף לכל הקנדים באבל על אובדן של חבר בצוות ציפורי השלג, קפטן ג'ניפר קייסי, אני שולח את תנחומיי העמוקים ומאחל לקפטן ריצ'רד מקדוגל החלמה מלאה".

קנדה התרסקות מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד