י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תושבים הונחו שלא לצאת מהבתים

חשד לאירוע הדבקה בקורונה בשכונת נווה עופר בתל אביב

חשד לאירוע הדבקה בקורונה בשכונת נווה עופר בתל אביב. בני משפחה בשכונה אובחנו כחיוביים לקורונה • בתגובה לאירוע, בית החולים איכילוב הודיע כי יקים עמדה לבדיקות קורונה בשכונה

חשד לאירוע הדבקה בקורונה בשכונת נווה עופר בתל אביב
חיים בצל קורונה צילום: פלאש 90

בני משפחה המתגוררים בשכונה נווה עופר בתל אביב - אב, אם ושלושה מתוך ששת ילדיהם, אובחנו כחיוביים לנגיף. החשש הוא מפני התפרצות הנגיף בשכונה, בעקבות כך נשלחה הודעה בשעות הלילה לתושבי השכונה ובה הנחייה שלא לצאת מהבתים שלא לצורך.

ילדי המשפחה התנהלו בכל התקופה האחרונה כבשגרה - הם הלכו לבית הספר נפגשו עם חברים וערכו קניות בשכונה, בתיאום עם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי בוצעו פעולות חיטוי בכל האזור.

עוד מקרה הדבקה בעיר היתה ביום שיש האחרון עת התגלה כי כי סייעת בגן "גליל" בתל אביב אובחנה כחולה בקורונה. שבעה ילדים ואשת צוות חינוך נשלחו לבידוד. בעקבות המקרה, הנחה ראש העירייה לקיים השבוע בדיקות סקר לצוותי החינוך בעיר בשיתוף בית החולים איכילוב.

להלן תגובת עיריית תל אביב-יפו:

בשכונת נווה עופר התגלו מספר מקרים של חולי קורונה מאומתים בני משפחה אחת. משרד הבריאות ערך חקירה אפידמיולוגית והעביר את ההנחיות הנדרשות לנוגעים בדבר.

עיריית תל אביב-יפו הקימה צוות המתכלל את האירוע בהיבטי הבריאות, החינוך, הקהילה והרווחה וכן פנתה העירייה למשרד הבריאות בבקשה לתגבר את היקף הבדיקות בשכונה.

בנוסף, לבקשת התושבים, העירייה ביצעה הבוקר חיטוי בכמה מוקדים בשכונה, ביניהם גם המרכז המסחרי וגינות ציבוריות.
העירייה נמצאת בקשר עם נציג משרד הבריאות ותושבי השכונה מתבקשים לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות: לעטות מסכות, להימנע מצפיפות ומהתקהלות ולהקפיד על כללי ההיגיינה.

בתגובה לאירוע, בית החולים איכילוב הודיע כי יקים עמדה לבדיקות קורונה בשכונת נווה עופר. העמדה בניהולו של פרופ׳ נדיר ארבר, מנהל המערך לרפואה מונעת באיכילוב ובשיתוף עיריית תל-אביב, תפעל ממחר, ג׳ עד ליום ה׳, בין השעות 09:00-14:00 ברחוב שז״ר 35 תל אביב.

קורונה תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד