י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפארקים נסגרו

מזג האוויר הקיצוני בשיאו: ראש העירייה הוציא את העובדים מהרחובות

בעקבות החום הרב הוחלט בעיריית נשר' כי עובדי מחלקת התברואה - שפ"ע יפסיקו את עבודתם ברחובות, ובמקום זאת ימקדו את עבודתם במבנים ממוזגים • כמו שפורסם ב'בחדרי' צו מיוחד הוצא על הדלקת אש במקומות פתוחים

מזג האוויר הקיצוני בשיאו: ראש העירייה הוציא את העובדים מהרחובות
עובדי תברואה ממוגנים מפני הקורונה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

שרב כבד פוקד את ארצנו, והטמפרטורה באזורים רבים בארץ מגיעה למעל-40 מעלות. בשל כך, ראש עיריית נשר רועי לוי, קבע אמש (ראשון) כי עובדי אגף שפ״ע לא יעבדו יותר ברחובות בחום הקופח, ובמקום זאת יעברו לעבוד בתוך מבנים ממוזגים, כגון בתי ספר וגנים. כך דווח בחדשות חיפה והקריות.

מאוחר יותר התקיימה הערכת מצב בין הנהלת העירייה לפיקוד מחוז חוף של כבאות אש והצלה. ראש העיר רועי לוי ומנכ״ל העירייה, צחי שומרוני, החליטו לסגור למבקרים את פארק קק״ל הגשרים התלויים למבקרים עד יום שישי, אז צפוי גל החום לדעוך.

בנוסף, שירותי הכבאות ויחידות העירייה יקיימו סיורים יזומים באזורי חורש בהן סכנת הדליקות גבוהה כדי לזהות בשלב מוקדם כל דליקה קטנה. שירותי הכבאות ערוכים בכוננות מקסימלית בעיר. כמו שפורסם, רב טפסר דדי שמחי נציב הכבאות, הוציא הוראת איסור גורפת על הדלקת מדורות בכל רחבי הארץ, כשהעובר על החוק יכול לקבל קנס של עד 75,300 שקלים או חצי שנה מאסר.

שרב נשר פארקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד