י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עימות חם בטוויטר

ינון מגל: "אל תמציא"; נתניהו: "לא הבנת איך זה פוליטיקה"

עימות סוער התגלע בשעות האחרונות ברשת הטוויטר בין אשי התקשורת ינון מגל, איש ימין מובהק, לבין יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, על רקע אי כניסתה של ימינה לממשלת האחדות | מגל: "מי שזרק אותם מהאחדות ולא השאיר להם ברירה אלא להיות אופוזיציה זה בלפור" | נתניהו ג'וניור נדלק וזה לא הסתיים כל כך מהר

ינון מגל: "אל תמציא"; נתניהו: "לא הבנת איך זה פוליטיקה"
ינון מגל/יאיר נתניהו צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

יום יבוא ובעלי טוויטר, יצטרכו לשלם דיבידנדים ליאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על הסערות שהוא יוצר ברשת החברתית. הפעם, בחר נתניהו ג'וניור להתעמת דווקא עם הצד הימני של המפה - העיתונאי ינון מגל.

בתגובה לראיון של אבישי בן חיים ברדיו 103FM בו הוא טען כי סיעת 'ימינה' לא נכנסה לממשלה כיוון שחבריה מתנגדים לאחדות, כתב מגל: "נשמה, הציונות הדתית לא מתנגדת לאחדות. מי שזרק אותם מהאחדות ולא השאיר להם ברירה אלא להיות אופוזיציה זה בלפור".

יאיר נתניהו שלא ראה בעין יפה את השימוש במילה "בלפור", בה בדרך כלל משתמשים אויביו של אביו, הגיב למגל: "בלפור. יפה. עוד שנייה אתה מדבר על הקיסר. מי שלא רוצה להיכנס זה ימינה שבה מפלגה עם 6 מנדטים, דורשת 4 תיקים בכירים בגלל מלחמות אגו פנימיות".

מגל השיב: "נשמה, אל תמציא. לא דרשו 4 תיקים. אתה מצייץ ציוצי שטנה על איילת שקד ומשחק אותה כאילו רציתם אותם בקואליציה. נו באמת".

נתניהו: "שטנה? עובדות זה שטנה? מה נסגר איתך. לא דרשו רשמית. רשמית דרשו 2 תיקים בכירים (למפלגה של 6 מנדטים), אך בפועל לא היו נכנסים בלי סידורי ג׳ובים שיענו לאגו של בנט שקד וסמוטריץ'. היו עושים כאילו משתדלים לרפי פרץ אבל בסוף מוותרים וזורקים אותו".

מגל: "מה פתאום זה עסק שלך מה היה קורה עם רפי פרץ? הם ביקשו תיק נורמלי ולא את ירושלים שהוא ריק עם 14 עובדים ואת וועדת חוקה (שהייתה שלהם). קיבלו וועדת קישוט. לחרדים נתתם הכל. לא היה איתם בכלל מו"מ. לא רציתם אותם למרות שנתנו לכם גיבוי כל הדרך אתם מתעבים אותם אז תגיד את האמת ואל תשחק משחק כפול".

נתניהו: "חחחח וואו. אז ככה. חרדים 16 מנדטים, 3 שרים. הוצע להם תיק חינוך, התקציב הגדול במדינה והדרך להביא לידי ביטוי אידיאולוגיה ימנית (איפה שאי אפשר לעשות בבריאות). מזכיר לך שהליכוד 36 מנדטים בקושי קיבל שרים, זאת ממשלה פריטטית. ולגבי נאמנים. חחחח בוא נגיד ככה, לא סתם בשיא תפירת התיקים היו ארוחות ערב זוגיות שבועיות עם שי ניצן ומנדלבוף. לא סתם עד היום הם אומרים מנדלבלוף אדם ישר והגון, לא מוכנים להגיד מילה נגד תפירת התיקים לראש מחנה הימין (תפירה שהייתה נפרמת אם היה מתהפך כמו שרון על ההתיישבות), לא סתם נלחמו להעביר את חוק ישראל היום בשביל נוני. ועוד לא אמרתי מילה על ביביטורס".

מגל: "נו, זה בדיוק מה שאני אומר. אתם מתעבים אותם, חושבים שהם שמאלנים אוהבי הדיפ סטייט שקשרו קשר עם מנדלבליט ושי ניצן נגד אביך והדליפו את ביביטורס. אז מה אתה משחק אותה כאילו רציתם אותם?".

נתניהו: "הם היו בכל ממשלה בתור שרים בכירים מאז שנכנסו לפוליטיקה מ2013. יש לך הסבר להתאבדות שלהם על חוק ישראל היום? יש לך הסבר להשארת מנכ"לית (משרת אמון!) של ציפי לבני במשרד המשפטים? יש לך הסבר לגיבוי המוחלט למנדלבלוף עד עכשיו? יש לך הסבר לשתיקה 4 שנות תפירת נתניהו כאשר זאת אחת הסוגיות הכי חשובות לימין בשנים האלה? הציבור שלהם הם רק ירוויחו פוליטית מלגבות אותו כנגד תפירת התיקים, מה עוצר בעדם?".

מגל: "הם היו בתפקידים בכירים כי לא הייתה לכם ברירה. ברגע הראשון שהייתה לכם ברירה זרקתם אותם לכלבים ואתה בעצמך כותב ומסביר למה, אז תהיה עקבי. אגב, את שי ניצן אבא שלך מינה. מי שהתנגד היו נפתלי ואיילת".

נתניהו: "לתת למפלגה של 6 מנדטים שר חינוך, ראשי וועדות ואולי עוד שר בממשלה שכל גוש הימין הוא חצי רק מהממשלה זה לזרוק לכלבים? ולגבי האין ברירה אתה יודע למה בנט קיבל שר ביטחון? ושי ניצן ציפי לבני מינתה. קיצר תדרכה אותך מעולה איילת הסופ"ש כל הכבוד לה".

מגל: "עכשיו גם אתה מאשים אותי שאני שופר? כי אני אמור בגדול להיות שופר שלך. אבל איילת פשוט יושבת פה לידי ומתדרכת אותי..ברור. עכשיו נשמה תחליט או שהם נבלות שמאלנים בתחפושת ועשיתם להם כיפה אדומה גאונית או שהם סבבה והחליטו מגרידיות ותאבתנות לא להכנס לממשלה או או קצת קשה שניהם".

נתניהו: "לא הבנת איך זה פוליטיקה. מה חושב עליהן או לא ראש הממשלה זה לא רלוונטי. זאת גם ממשלת אחדות כך שאין בעיה להכניס שמאלנים. הוצע להם מעל ומעבר למה שמגיע למפלגה של 6 מנדטים ועוד בממשלה פריטטית. זה לא הספיק לאגו שלהם, והחליטו שלמרות שכולם מוותרים, הליכוד החרדים וראש הממשלה (רוטציה) רק הם לא מוכנים להתפשר על כלום ואצלם או הכל או כלום".

ינון מגל יאיר נתניהו מפלגת ימינה ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד