י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אין אפליה"

סגן השר פרוש מאשים: "מרגי משסה נגד החרדים - כמו החילונים"

לקראת פתיחת עונת הרישום, תוקף היום סגן שר החינוך מאיר פרוש את נציג ש"ס, חבר הכנסת יעקב מרגי וטוען כי "אין אפליה ספרדית" וכי מרגי "משסה רק כדי להתקדם בש"ס" • מרגי הגיב בחריפות לדברים של פרוש: "בכל הדורות היו עריצים שהכחישו את המעשים האיומים שנעשו"

סגן השר פרוש מאשים: "מרגי משסה נגד החרדים - כמו החילונים"
פרוש ומרגי צילום: פלאש 90

הקרבות על אפליית הבנות הספרדיות שוב על סדר היום: סגן השר מאיר פרוש התראיין הבוקר ל'כאן מורשת' והתייחס לדברים שאמר חבר הכנסת מרגי לאחרונה, "אם הצד המפלה היה רוצה - תוך יומיים הייתה נפתרת אפליית הבנות הספרדיות".

פרוש אמר בתגובה, "אני דוחה את דבריו בבוז. מרגי חושב שיתקדם בש"ס אם ישסה, כמו שיש חילונים שרוצים להתקדם על ידי שיסוי נגד חרדים".

פרוש הוסיף ותקף את מרגי: "עדיף שיעשה פעולות חיוביות וכך יתקדם. אני אומר - אין תופעה של אפליית בנות ספרדיות".

חבר הכנסת מרגי לא נשאר חייב והגיב לדברי סגן השר פרוש בציוץ בטוויטר, שם הוא כתב, "פרוש עושה השוואה בין ספרדים לאנטי חרדים. תכונה אופיינית לעריצים ומתנשאים. בכל הדורות היו עריצים שהכחישו את המעשים האיומים שנעשו".

גם חבר הכנסת משה ארבל יצא להגנתו של חברו לסיעה. בראיון ל'כאן מורשת' אמר ארבל כי הוא משתמש באופן חריג בחסינות חברי הכנסת כדי לחשוף פרטים מפרוטוקולים חסויים.

"אני מנצל את החסינות שלי לחשוף פרוטוקולים חסויים ממשפט עמנואל. גם אז טענו שזו לא אפליה על רקע עדתי - ושם נחשף שכל הבנות האשכנזיות שלא התקבלו הן בנות עם מוגבלויות חריפות. זו הצהרת שקר".

מאיר פרוש יעקב מרגי כאן מורשת אפלייה אפלייה בסימנרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד