ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אלו החידושים של גלידות נסטלה לקראת הקיץ

בגלידות נסטלה ממשיכים לחדש עם מגוון מוצרים מעולים שיעזרו לכם לחזור לשגרת הקיץ: טילון אקסטרים וניל עוגיות עם ליבת קרם עוגיות, טילון מסקרפונה תות עם חתיכות תות וקראנץ' פופקורן קרמל מלוח

אלו החידושים של גלידות נסטלה לקראת הקיץ
נסטלה- אקסטרים חדש צילום: יח"צ

עונת הקיץ נפתחת השנה בצורה אחרת מכל מה שהכרנו והורגלנו בשנים קודמות. היציאות שלנו צומצמו למינימום הנדרש ואת הטיולים בחוץ- אנחנו מחליפים בהתכנסות בבתים ובמרפסות. אבל יש דבר אחד שבכל שנה מחדש מעלה לכולנו חיוך על הפנים והופך את הקיץ שלנו לחוויה מתוקה ומהנה בכל מקום- גלידה חדשה ומפנקת.

גלידות נסטלה ממשיכים בסימן של חדשנות ומרחיבה את סדרת טילוני האקסטרים עם טעמים חדשים ומפתיעים- וניל עוגיות עם ליבת קרם עוגיות, מסקרפונה תות עם חתיכות תות וטעם חדש בסדרת קראנץ האהובה ביותר - קראנץ' פופקורן בטעמי קרמל מלוח.

הטילונים החדשים הם המשך לסדרה המצליחה של טילוני אקסטרים עם ליבת ריבת חלב ולוז עם ליבת נוגט שיצאו בשנים האחרונות. עם השקתם, מעמיקה גלידות נסטלה את סדרת אקסטרים האהובה, הכוללת טילונים מעולים בטעמי, בראוניז, פליק, מטבע שוקולד לבן וניל פליק, פקאן, וניל, ושוקו-וניל.

לדברי גלית בר דניאלי, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "גלידות נסטלה מובילה את שוק הגלידות במגזר החרדי. ככזו, מחויבת החברה להעניק לצרכניה את מבחר המוצרים המפנקים, בכשרות מהודרת ובחדשנות בלתי פוסקת. זיהינו את הצורך בקרב הציבור, המחפש מענה למוצר מפנק ואיכותי בעונת הקיץ, והשקענו משאבים רבים בפיתוח ותכנון הטעם החדש שיוצא לשוק בימים אלו. כל זאת, בנוסף לאריזת מאגדת לטילון הפרווה, שיעניק למשפחה החרדית את הפתרון המושלם למוצר איכותי במחיר משתלם".

סדרת אקסטרים ומרבית שלגוני נסטלה זמינים בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות, ובהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

נסטלה גלידות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד