י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אז מה מיוחד במכשיר הטיפול המהפכני? הנה 5 סיבות לכך

כאב הוא תופעה מעיקה שיכולה להוביל לתחושה של ייאוש. נתנו לכם תרופות, הלכתם לאנשי מקצוע שונים, אבל כל מה שניסיתם לא עובד • בשנים האחרונות אושר לשימוש ביתי מכשיר בי קיור לייזר וחולל מהפכה של ממש. דרך טיפול פשוט יחסית, רבבות אנשים שרכשו את המכשיר חוו שיפור משמעותי והקלה בכאב •  אז מה מיוחד בבי קיור לייזר? הנה 5 סיבות לכך שאם אתם סובלים מכאב, זה המכשיר שאתם צריכים בבית

אז מה מיוחד במכשיר הטיפול המהפכני? הנה 5 סיבות לכך
טיפול מהפכני בכאב צילום: בי קיור לייזר

כאב הוא תופעה מעיקה שיכולה להוביל לתחושה של ייאוש. נתנו לכם תרופות, הלכתם לאנשי מקצוע שונים, אבל כל מה שניסיתם לא עובד. בשנים האחרונות אושר לשימוש ביתי מכשיר בי קיור לייזר וחולל מהפכה של ממש. דרך טיפול פשוט יחסית, רבבות אנשים שרכשו את המכשיר חוו שיפור משמעותי והקלה בכאב.

אז מה מיוחד בבי קיור לייזר? הנה 5 סיבות לכך שאם אתם סובלים מכאב, זה המכשיר שאתם צריכים בבית.

  1. טיפול נרחב ומקיף. המכשיר להפחתת כאבים ודלקות של בי קיור לייזר יעיל כנגד בעיות אורתופדיות רבות כמו כאבי גב תחתון, צוואר ועוד. כמו כן, בי קיור לייזר מסייע גם בתחום הדרמטולוגיה בטשטוש אקנה, כוויות וצלקות, פצעים קשי ריפוי ופצעים סוכרתיים. 
  1. בשימוש ובהמלצות בכירי הרופאים. בי קיור לייזר, המבוסס על פיתוח ופטנט ישראליים, עשה את פריצת הדרך שלו בבתי החולים, כשרופאים בכירים באיכילוב, הדסה, רמב"ם, שיבא. מאחר והוא מעורר את הפעילות התאית, מחזק את התקשורת הבין תאית וממריץ את מחזור הדם. 
  1. שימוש קל, נוח ובטוח. בי קיור לייזר הוא מכשיר נוח ולשימוש ביתי – 6 דקות, פעמיים ביום ואתם יכולים להפחית את הכאבים בצורה משמעותית. המכשיר בטוח ולא פולשני. 
  1. טיפול בכאב ובמקור הבעיה. בי קיור לייזר לא משמש כפיתרון זמני עד לכאב הבא. השימוש בו מחזק את פעולת ההחלמה הטבעית של הגוף, ובשל כך לא עוזר רק בהפחתת הכאב אלא גם בריפוי. 
  1. נתוני מחקר איכותיים. פרופסור דניאל רייס, מבכירי האורתופדים בישראל, אומר: "בי-קיור לייזר הוא כלי שימושי למגוון רחב של מצבי כאב. ניתן להשתמש בו כטיפול עיקרי ספציפי או כטיפול משלים. מכיוון שטיפול זה אינו כרוך בסיבוכים כלשהם, עדיף שהטיפול בתסמינים ייערך באמצעותו, מאשר באמצעות טיפולים הכוללים תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות והזרקה מקומית".

  הלן, בת 74 מאזור המרכז, מספרת: "מה לא ניסיתי? כאבי הברכיים שלי היו פשוט בלתי נסבלים, לא היה לי שמץ של מושג מה אני עושה והאם בכלל יש סיכוי שיום אחד זה ייפסק. היו ימים שבהם זה כבר היה בלתי נסבל, אבל הייתי חסרת אונים. סיפרו לי על בי קיור לייזר, והאמת היא שחששתי. כבר הייתי מתוסכלת מכל הטיפולים האחרים, ולא חשבתי שדווקא המכשיר הזה הוא זה שיצליח. הופתעתי לשמחתי, הכאבים עברו ולא היו תופעות לוואי, אפילו לא הייתי צריכה לצאת מהבית לטיפולים - שזה לכשעצמו נדנוד לא קטן".

לפי מחקר מכון גיאוקרטוגרפיה – מחקר שנערך בקרב כ-300 מטופלים המשתמשים בבי-קיור לייזר, התוצאות מראות שביעות רצון רבה בטיפול בכאבים עוצמתיים הופחתה משמעותית של כאבים בלתי נסבלים.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותתחילו להקל על הכאבים. 

בי קיור לייזר כאבים ברגליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד