ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
החסידים זועמים

לא מפתיע: התקשורת מגיעה רק כשיש צהוב או רכילות

לחסידי סאטמר נמאס מהשחרת תדמיתם בתקשורת האמריקנית על ידי כתבת מסוימת שלא מסקרת את הצדדים והמעשים הטובים שהם עושים | הזעם בא לאחר שזו אצה רצה לסקר מבנין הישיבה שנמצא אתמול פועל בניגוד להנחיות | כך הגיבה הכתבת להאשמות

לא מפתיע: התקשורת מגיעה רק כשיש צהוב או רכילות
חסידים. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

תושבי קרית יואל נתונים ביומיים האחרונים למתקפות נגדם לאחר שמבנה ובו מעל מאה בחורים התגלה כפעיל וזאת בניגוד להוראות. התקשורת הגיעה לסקר מקרוב מה שליבה יותר את האווירה.

התושבים בקרית יואל מתלוננים, כי כאשר מאות מתושבי קרית יואל החסידית נסעו לפנסילבניה כדי לתרום פלזמה לזרים הסובלים מוירוס הקורונה, הכתבת בלייזי גומז מ'ערוץ 12' בניו יורק לא היתה שם כדי לסקר, כאשר אסור היה למשפחות לשהות ליד מיטות יקיריהם הגוססים, גומז לא היתה שם כדי לסקר את צרכי החולים, כאשר מתנדבים מסורים תושבי קרית יואל דאגו לשכנים בבתי חולים שלא היו קרובי משפחה איתם, או העבירו כריכים ומיני מזונות לאחיות והרופאים בבתי החולים, גם אז הכתבת בלייזי גומז לא נראתה באופק.

לפתע היא מקבלת תמונה של כמה ילדים חסידיים שמסתכלים דרך החלון של בניין בית ספר כחלק מתכנית מיוחדת ומאושרת לילדים, היא נמצאת במקום ומדווחת על 'בית ספר חסידי שפועל'. המניעים שלה והאובססיה לקהילה האורתודוכסית הם ברורים.

הכתבת הגיבה בחשבון הטוויטר שלה על הטענות וכתבה: "נשמח לדווח על התרחשויות אלה אך עלינו לקבל הודעה על כך, יש לכם איך להשיג אותי, אנא אל תהססו לבקש עזרה, הישארו בטוחים והיו בריאים!".

קרית יואל חסידי סאטמר סיקור תקשורתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד