ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
קוויטלאך בצל הקורונה

הילד ביקש לתרום, אך הרבי הפתיע אותו בהנחת התפילין

הרבי מויז'ניץ ששהה מאז פרוץ הקורונה בביתו שבבני ברק, יצא בשבוע האחרון אל ריכוזי החסידות מחוץ לעיר בכדי לקבל את קהל עדתו לעצה ולברכה לקראת חג השבועות הבעל"ט | לצד זאת, בחסידות קיימו מגבית למען הצלת ביהמ"ד של החסידות בב"פ שנקלע לקשיים כספיים | אחד מנערי בר המצווה ביקש לתרום את כספו, אך הרבי הפתיע אותו

הילד ביקש לתרום, אך הרבי הפתיע אותו בהנחת התפילין
הרבי מויז'ניץ בתפילת שחרית צילום: יהושע פרוכטר

קוויטלאך בצל הקורונה: הרבי מויז'ניץ סיים ביממה האחרונה סבב ביקורים בכל הערים בהן מרוכזים חסידיו וקיבלם לעצה ולברכה במשך שעות ארוכות, לאחר שבועות שהדבר לא התאפשר מפאת התפשטות נגיף הקורונה. 

האדמו"ר ששהה במהלך כל ימי הקורונה בביתו שבבני ברק, משם עסק במהלך כל היום בשיחות חיזוק לחסידים ששודרו בקו החסידות בשידורים חיים, החל בשבוע האחרון בסבב ביקורים וקבלת קהל בכל קהילות ויז'ניץ ברחבי הארץ, האדמו"ר קיבל את כל אנשי שלומו לעצה, לישועה ולברכה.

קבלת קהל התקיימה בבתי מדרש ויז'ניץ, ולא בחדר הרגיל שבו האדמו"ר מקבל את הקהל, כאשר החסידים נכנסו אחד אחד, תוך כדי שמירת הנחיות משרד הבריאות, ללא לחיצת ידיים ומרחק שני מטר, בנוסף לא הורשו החסידים להתעכב ולשאול שאלות, אלא רק לכתוב את משאלותיהם על הפתק שהונח מבעוד מועד לפני הרבי.

בשעת קבלת הקהל עברו גם צעירי הצאן ובחורי החמד, לבקשת האדמו"ר שביקש לראות את הילדים לאחר תקופה ארוכה שלא ראה אותם, כשהוא מתעניין אצל כל ילד אודות סדר הלימוד באמצעות הטלפון.

אנקדוטה מעניינת מסופרת בין החסידים, לגבי ילד שהגיע לגיל מצוות, וחפץ לתרום סכום כסף שחסך לבר המצווה עבור קמפיין ההצלה שנערך בחודש האחרון לבית המדרש של החסידות בבורו פארק, השבוע בשעה שהגיע הבחור להנחת תפילין אצל האדמו"ר מויז'ניץ, הפתיע אותו האדמו"ר, כששלף מכיסו את סכום התרומה שחישב הבחור לתרום למען הצלת בית המדרש מעבר לים, והעניק אותו לבחור וביקשו שירכוש לעצמו ספרים.

בתוך כך, לקראת חג השבועות נערכים במרכז חסידי ויזניץ לערוך את תפילות החג ועריכת השולה"ט בהתאם להנחיות, כשבמקביל נערכות עבודות נרחבות בהיכל הטישים במטרה להכשירו לאולם חתונות שישמש לחתונות אנ"ש, וזאת כחלק מהפעילות העניפה לצמצום הוצאות השמחות.

מרכז חסידי ויז'ניץ הרבי מויז'ניץ קבלת קהל חתן בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד