ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
קרבות באופוזיציה

בימינה מתנערים מליברמן: "הפך לסמל לשנאת היהדות והחרדים"

לאחר שדווח כי חברי הכנסת עודד פורר ואיילת שקד החלו לקיים מגעים על מנת לבסס ציר משותף שיפעל כגוף של 12 מנדטים - במפלגה מכחישים נמרצות • "ישראל ביתנו הפכה לסמל לשנאת היהדות, הדתיים והחרדים, וגררה את ישראל ל-3 מערכות בחירות ומנעה ממשלת ימין"

בימינה מתנערים מליברמן: "הפך לסמל לשנאת היהדות והחרדים"
בנט VS ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתגובה לדיווח כי נרקמה ברית פוליטית בין סיעת 'ימינה' לסיעת 'ישראל ביתנו' ואלו ישמשו כ'בלוק פוליטי' באופוזיציה ויהוו אופוזיציה ימנית לנתניהו עם 12 חברים, בימינה ממהרים להכחיש את הדיווח.

בהודעה ששיגרו הבוקר (חמישי) מטעם מפלגה נמסר: "בניגוד לפרסומים, אין שום ברית בין ימינה לישראל ביתנו".

במפלגה הדתית נימקו את ההכחשה בכך שישראל ביתנו, "הפכה לסמל לשנאת היהדות, הדתיים והחרדים, והיא שגררה את מדינת ישראל לשלוש מערכות בחירות ומנעה הקמת ממשלת ימין".

בימינה הבהירו עוד, "אין לנו שום כוונה לתת לה פרס על זה באופוזיציה". הקרב הזה מאמת את הצפוי לנו באופוזיציה. מצד אחד הרשימה המשותפת, מהעבר השני ימינה, ובתווך יש עתיד וישראל ביתנו. דבר שבוודאי יקשה על תיאום עמדות באופוזיציה לאורך הקדנציה הקרובה.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר דווח כי ימינה וישראל ביתנו סיכמו היום לפעול בתיאום על מנת לקבל ראשות ועדה ברוטציה. יו"ר סיעת ישראל ביתנו, עודד פורר, וח"כ איילת שקד מימינה החלו לקיים מגעים על מנת לקדם את התהליך. מדובר למעשה על ציר משותף שיפעל כגוף של 12 מנדטים. אולם כאמור, הדיווח הוכחש באופן רשמי ע"י המפלגה.

נפתלי בנט אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד