ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
צפו בתיעוד חריג מתוך הבית

יאיר נתניהו: המזגן במעון ראש הממשלה לא עובד - בגלל מנדלבליט

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בתיעוד חריג בעמוד הטוויטר שלו מתוך החדרים הפנימיים בקומת השינה של ראש הממשלה • "חצי מהמזגנים בבית לא עובדים וראש הממשלה נמצא בסוג של סאונה ב-45 מעלות"

יאיר נתניהו: המזגן במעון ראש הממשלה לא עובד - בגלל מנדלבליט
הסדקים במעון רה"מ צילום: יאיר נתניהו, טוויטר

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, ממשיך במתקפות שלו. הפעם הוא מעניק הצצה לחדר השינה ולמקלחת של אביו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, על מנת להציג לציבור את הסדקים והפגמים בבית.

יאיר כתב בטוויטר, "כאשר מראים לתקשורת את כל הנזילות והעובש בקומה למטה בבית ראש הממשלה, הם אומרים בסדר, אבל הקומה למעלה היא המפוארת. אז צילמתי באייפון שלי את ה"קומה המפוארת" למעלה", כתב.

בסרטון מציג יאיר את הקירות והדלתות בחדר השינה של ראש הממשלה ובמקלחת של בני הזוג. "בווידאו יש בין היתר את החדר שינה של ראש הממשלה והמקלחת שלו. "הקיסר בארמון וורסאי", ככה מדמיין אותו השמאל החולה", כתב נתניהו.

יאיר תקף, איך לא ,את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, "הרבה שואלים פה למה לא משפצים. אז ככה, מי שמחליט זה יועמ"שית משרד ראש הממשלה שלומית ברנע וחבורת הפקידים עושי דברה ודברי מנדלבליט. היא לפעמים לא מאשרת לקנות מיקרו חדש חצי שנה אחרי שהקודם התקלקל, כבר כמה שנים אין אישור למדיח חדש למרות שהתפרק כל המקדימה".

יאיר הוסיף ותקף את יועמשית משרד ראש הממשלה, "לפני שנה היא קבעה מרגע לרגע עם עצמה שלעובדי הבית אסור להכין לראש הממשלה שום אוכל, לא חביתה, לא סלט, אלא מקסימום להגיש רק כוס קפה. ראש הממשלה היה צריך להלחם על זה במשך שבוע כדי שהוד מעלתה תחזור בה ותאשר שיכינו לו פסטה או סלט".

"דרך אגב", הוסיף נתניהו הבן למתקפה, "חצי מהמזגנים בבית לא עובדים וראש הממשלה נמצא בסוג של סאונה ב-45 מעלות. אבל מה לעשות, שלומית לא מרשה, תשתמש במאוורר".

עוד טוען נתניהו כי, "עוד דבר שהוד מעלתה לא מרשה - במטבח למטה מפוצץ ג׳וקים. לא קטנים, כאלה בגודל של יד. החל מ12 בלילה שהמטבח ריק, נהיה ספארי שם ומילון ג׳וקים מסתובבים. אבל שלומית ברנע לא מוכנה להדביר. מה הבעיה בקצת ג׳ןקים על האוכל זה חלבונים".

יאיר נתניהו אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד