ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

הערב בשידור חי: תפילת גדו''י בהנחיית הסופר חיים ולדר, ותיעודים שייחשפו לראשונה

הערב יתקיים מעמד תפילת השל''ה על ידי זקני וצדיקי הדור שיועבר בשידור חי, את השידור ינחה הסופר חיים ולדר כשבמהלכו יעלו רבנים ומגידים וימסרו שיחות חיזוק בנושא חינוך הילדים, על פי התכנית במהלך השידור החי יוצגו קטעי ווידיאו ותיעודים נדירים מגדולי ישראל זיע''א ושיבלחט''א שייחשפו לראשונה • הערב בשידור חי אל תפספסו

הערב בשידור חי: תפילת גדו''י בהנחיית הסופר חיים ולדר, ותיעודים שייחשפו לראשונה
חיים ולדר צילום: באדיבות המצלם

הערב יום חמישי, ערב ראש חודש סיוון מוקדם יתקיים שידור חי ממעונם של גדולי וזקני הדור שיעתירו בעדכם ובעד נפש ילדיכם ביום המסוגל והקדוש הזה, שיאו של המעמד יהיה בשעת הרצון, שעה שיאמרו גדולי הדור את תפילת השל''ה הקדוש שהעיד שיום זה ערב ראש חודש סיוון הוא מסוגל להצלחת הצאצאים.

את השידור החי יוביל וינחה הסופר הרב חיים ולדר כשבמהלכו ישדר הרצאה מיוחדת ומרתקת בנושא חינוך הילדים, השידור יחל בשעה 17:00 בערב כשרבנים ומגידי משרים יעלו לדרוש בנושא חינוך הילדים בבפרט בימים טרופים שכאלה.

במהלך השידור החי יוצגו מראות מיוחדים שייחשפו לראשונה ממעמדות תפילה שונים שהתקיימו במעונם של גדולי ישראל זיע''א ושיבלחט''א, קטעי הווידיאו שישודרו הם תיעודים נדירים ובלעדיים שעין לא שזפתם.

בשל המצב מעמד התפילה יתקיים במעונם של זקני וצדיקי הדור שליט''א כשהם יעתירו בעדכם ובעד צאצאיכם ביום מסוגל שכזה, ערב ראש חודש סיוון, כאמור, השידור כולו ילווה על ידי הסופר חיים ולדר שישא במהלכו דברים מרתקים בנושא חינוך הילדים.

חיים ולדר קופת העיר ער''ח סיון תפילת השל''ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד