י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לרגל ציון יום ירושלים

הצעת חוק של השר גלנט: כל תלמיד תיכון יבקר 3 פעמים בירושלים

לרגל יום יום ירושלים הודיע שר החינוך הנכנס - יואב גלנט, כי בקרוב יביא לאישור הממשלה הצעת חוק לפיה כל תלמיד במהלך שנות לימודיו בתיכון, יבקר בירושלים לפחות שלוש פעמים

הצעת חוק של השר גלנט: כל תלמיד תיכון יבקר 3 פעמים בירושלים
הכותל המערבי צילום: pixabay

לרגל יום ירושלים הודיע שר החינוך יואב גלנט, כי יביא לאישור הממשלה הצעת חוק, לפיה כל תלמיד בישראל יבקר בירושלים הבירה לפחות שלוש פעמים במהלך לימודיו התיכוניים.

יש לציין כי למעשה נוהל זה, הקובע כי תלמידי ישראל יבקרו בעיר בכיתה ה', ז' ו-י', מעוגן כבר בחוזר מנכ"ל משרד החינוך, אך כעת מבקש גלנט לעגן מדיניות זו בהחלטת ממשלה אשר רק החלטת ממשלה אחרת יכולה לבטלה. עד כה כל שר או מנכ"ל יכול לבטל אותו.

שר החינוך יואב גלנט שנכנס לתפקידו בתחילת השבוע אמר כי: "סיפורה של ירושלים הוא סיפור המבטא את עוצמת העם היהודי, אשר לאחר אלפיים שנות גלות, מאבקים ומלחמות הצליח לשוב לארץ ישראל, להקים לו בית לאומי, לבנות לו כוח מגן - צה"ל, ולשוב אל בירתו הנצחית - ירושלים המאוחדת. זהו סיפור של ניצחון ושל תקווה ועל כל ילד וילדה בישראל להכיר את משמעותה, ייחודיותה וחשיבותה של ירושלים".

עוד הוסיף השר גלנט : "האמונה בצדקת הדרך נובעת מההיכרות עם הסיפור היסטורי שלנו כעם, ובמרכזו, הכמיהה והכיסופים לירושלים לאורך הדורות. לראשונה מזה אלפיים שנה מימשנו את זכותנו הבסיסית להגן על עצמנו בכוחות עצמנו, במולדתנו החופשית והעצמאית, ובירתה ירושלים. עם שלא יכיר את עברו ומורשתו, לא יוכל להבטיח את עתידו. חיוני היום לחנך את דור העתיד על ערכים אלו".

ירושלים יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד