ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
צאצא של הפנים מאירות

טרגדיה: המנהל של 'נהורא' נפטר מהמחלה

בגיל 50 הלך לעולמו הרב בן ציון דז'מיטרובסקי זצ"ל, ממנהלי ישיבת 'נהורא' במבוא חורון. הוא הסתלק לאחר מחלה קשה שקיננה בגופו. בישיבה סופדים ומבכים את לכתו

טרגדיה: המנהל של 'נהורא' נפטר מהמחלה
הרב בן ציון דזימיטרובסקי זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר הרב בן ציון דזימיטרובסקי זצ"ל משכונת רמות ג' ומנהל ישיבת 'נהורא' לאחר שסבל ממחלה קשה והוא בן 50 בפטירתו. 

המנוח ז"ל, נולד בי"ג תשרי תש"ל לאביו הגאון רבי ישראל דזימיטרובסקי שליט"א, מראשי ישיבת ישיבת הכותל, בנו של רבי דוד זצ"ל מכפר סבא, נכד בעל שפת הים זצוק"ל ומצאצאי הפנים מאירות זיע"א.

סבתו של המנוח, היא בתו של רבי אליהו מרדכי אייזנשטיין זצ"ל, משמשו ויד ימינו של מרן הגאון רבי שמואל מסלנט זיע"א ומצאצאי בעל המגלה עמוקות הב"ח והט"ז זיע"א.

בבחרותו למד בישיבת 'עטרת ישראל' בירושלים שם היה חביב על רבו ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי וכן בישיבת 'מעלות התורה' בראשות מרן הגר"ש אויערבך זצ"ל.

פרק מיוחד בחייו היה כינונה של ישיבת 'נהורא' במבוא חורון, כשר' בן ציון דאג לניהולה ואחזקתה של הישיבה בצורה מיוחדת ובמסירות נפש של ממש כשדאג לכל פרט ופרט. 

בישיבה מספרים ל'בחדרי חרדים' כי ר' בן ציון היה אדם ישר וירא שמים גדול שלא החזיק טיבותא לנפשיה, הוא נזהר בממון הישיבה יותר מאשר נזהר בממונו, הוא החזיק כולל אברכים בישיבה למען יוכלו אברכים ללמוד בצורה מיוחדת בשיתוף עם 'קרן וולפסון'. 

השאיר אחריו את רעייתו הרבנית העוסקת בחינוך שנים רבות מבית משפחת פולק מבתי אונגרין, ואת צאצאיו היקרים שיבדלט"א ההולכים בדרך התורה והיראה.

מסע הלוויה היום בשעה 18:00 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

נהורא הרב בן ציון דזימיטרובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד