י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שמחה גדולה באשדוד

החסיד בן ה-29 שהיה בין חיים ומוות חזר הביתה

הוא היה כבר בעולם האמת, אך התקווה לא עזבה את משפחתו וחבריו, ור' דוד מאיר שוורץ בן ה -29 שחלה בקורונה ובעקבות כך מערכות גופו קרסו, יצא מבית החולים כשהוא עומד על רגליו. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא וגם: מי התקשרה לחזק את רעייתו?

החסיד בן ה-29 שהיה בין חיים ומוות חזר הביתה
ר' דוד מאיר שוורץ היום חוזר הביתה צילום: בחדרי חרדים

שמחה גדולה היום (שישי) בעיר אשדוד: האברך הצעיר הרב דוד מאיר שוורץ, חסיד גור בן 29 בלבד, אושפז בערב שבת הגדול במצב אנוש בבית החולים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

דודי אושפז בבית החולים 'אסותא' באשדוד כשהוא מורדם ומונשם במשך חודש ושבוע. בדרך נס על-טבעית הוא יצא מזה לגמרי, גם אשתו והילדים שנדבקו במצב קל החלימו מהנגיף.

רבים התפללו לרפואת ר' דוד מאיר בן ראדה יהודית שכבר היה במצב קשה. דודי היה מהחולים הראשונים שקיבל את תרומת הפלסמה וזה מה שהציל את חייו לפי הרופאים.

ר' דוד מאיר נמנה על חסידי גור באשדוד ברובע ו' והוא עובד בחברת חד פעמי 'פאלס'.

היום (שישי, ערב שבת קודש מברכים סיון), קיבלו אותו הילדים, חבריו ושכניו שיצאו בשיירה מבית החולים. לדברי חבריו "זה נס מהלך שהוא עומד על רגליו, הוא היה במצב אנוש ממש, הכליות הפסיקו לעבוד".

מקרה מעניין אירע בעת שהיה חולה, כשרעייתו של אלי ביר נשיא 'איחוד הצלה' שאף הוא היה בין חיים למוות, התקשרה לרעייתו וחיזקה אותה בצורה מיוחדת.

הגב' גיטי ביר עודדה את גב' שוורץ וחיזקה אותה בשיחה שנמשכה דקות ארוכות. "את תראי, דודי יחזור לאיתנו. הוא יתעורר ויחלים. הוא יכריע את הנגיף הארור. אלי בעלי היקר הוא הדוגמא הטובה ביותר שאסור להתייאש ושצריך להמשיך להתפלל עד לסוף הטוב. הוא היה במצב קריטי, דיברו על הגרוע מכל, וב"ה בזכות עם ישראל יצאנו מאפילה לאורה".

השיחה התנהלה בדמעות שליש, כשהגב' שוורץ נשנקת מהתרגשות ומציפייה לטוב, כשהיא מודה לגיטי על השיחה המחזקת והמעודדת.

קורונה אסותא אשדוד חסידות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד