י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בצל מלחמת הסייבר

המנהיג העליון של איראן: "ישראל היא גידול סרטני"

עלי חמינאי, המנהיג העליון של איראן, אומר הבוקר כי "ישראל היא גידול סרטני במזרח התיכון. המשטר הציוני לא ישרוד - והוא יושמד". את הדברים אומר חמינאי על רקע מאבק הסייבר בין המדינות

המנהיג העליון של איראן: "ישראל היא גידול סרטני"
האייתולה עלי חמינאי צילום: מתוך הטוויטר שלו

בצל מלחמת הסייבר שמתפתחת בין איראן לישראל, עלי חמינאי, המנהיג העליון של איראן, מאיים על ישראל ואומר הבוקר (שישי), כי "ישראל היא גידול סרטני במזרח התיכון. המשטר הציוני לא ישרוד - והוא יושמד". חמינאי הוסיף ואמר כי "כיבוש פלסטין הוא הפשע החמור ביותר נגד האנושות בדורות האחרונים", כך דוווח בערוץ 12.

כזכור, בתחילת השבוע, בתקיפה שיוחסה לישראל, הותקף אתר הנמל באיראן וגרם לנזק אדיר למקום. בתגובה, האקרים איראנים פרצו לאתרים ישראלים רבים ושתלו בהם מסר מאיים ובו נכתב כי "הספירה לאחור להרס ישראל התחילה לפני זמן רב".

את דבריו אמר המנהיג העליון של איראן שהמשיך במתקפה על ישראל בנאומו ב"יום קודס" האירני - המצוין ביום שישי האחרון של חודש רמדאן בכל שנה. חמינאי אמר כי "המאבק לשחרור פלסטין הוא חובה והוא ג'יהאד איסלאמי".

המנהיג האיראני איים כי "הווירוס הציוני הארוך לא יימשך עוד הרבה זמן, מטרתם העיקרית של מדינות המערב ובעלי התאגידים היהודים שהקימו את המשטר הציוני הייתה לבנות מעוז שישפיע וישלוט במערב אסיה, לכן הם חימשו את המשטר הכוזב הזה בכלים צבאיים ואפילו גרעיניים".

עוד טען חמינאי כי ישראל ואמריקה אחראים למלחמה בסוריה. "המדיניות של ארה"ב והציונים היא לעורר מלחמה בסוריה, לרצוח בתימן - הם יצרו את דאעש בעירק רק כדי להניא את תשומת ליבם של האומות המוסלמיות ולספק הזדמנויות למשטר הציוני.

מוקדם יותר השבוע צייץ חמינאי בטוויטר כי יתמוך בכל מדינה שתילחם בישראל. "אנו נתמוך ונעזור לכל מדינה או כל קבוצה בכל מקום, שיתנגדו למלחמה הציונית ויילחמו בה. המשטר הציוני הוכיח שהוא לא יעמוד בשום אמנה ושהוא אינו מבין שום היגיון מלבד כוח. אופיו של המשטר הציוני אינו תואם את השלום, מכיוון שהציונים מבקשים להרחיב את שטחיהם". חמינאי גם פרסם כרזה אנטישמית ובה איום ב"פתרון סופי" לישראל.

בתגובה לדבריו נתניהו כתב: "איומיו (של חמינאי) לממש את 'הפתרון הסופי' נגד ישראל מזכירים את תוכנית 'הפתרון הסופי' הנאצית להשמדת העם היהודי. ‏עליו לדעת שכל משטר שמאיים על ישראל בהשמדה ימצא עצמו בסכנה דומה".



איראן סייבר עלי חמינאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד