י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הליקויים בבלפור

נתניהו ורעייתו מוכנים לעזוב את המעון לקיסריה לטובת שיפוץ

לאחר שיאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה העלה לרשת תיעוד וידאו בו נראים ליקויים רבים במעון ראש הממשלה, לשכת ראש הממשלה מודיעה כי כי נתניהו ורעייתו שרה מוכנים לעזוב את הבית בבלפור ולעבור לביתם בקיסריה לתקופה של חצי שנה כדי לאפשר שיפוץ יסודי של המעון

נתניהו ורעייתו מוכנים לעזוב את המעון לקיסריה לטובת שיפוץ
נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שעות ספורות לאחר שיאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה פרסם סרטון של מעון של ראש הממשלה ובו נראים ליקויים מבניים רבים, הודיעו בלשכת ראש הממשלה ביום חמישי האחרון כי נתניהו ורעייתו שרה מוכנים לעזוב את הבית בבלפור ולעבור לביתם בקיסריה לתקופה של חצי שנה כדי לאפשר שיפוץ יסודי בבית ראש הממשלה בירושלים, כך דווח בערוץ 12.

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי מי שקבע כי המעון נדרש שיפוץ מקיף הוא דווקא גורמי הביטחון והבריאות: "נתניהו ורעייתו שרה לא ביקשו שיפוץ בבלפור וגם לא ביקשו מעון רשמי חליפי. גורמי הביטחון והבריאות הם אלו שקבעו כבר לפני מספר שנים שמעון ראש הממשלה בירושלים מהווה סכנה חמורה לביטחונם ובריאותם של המתגוררים בו".

עוד אמרו בלשכת נתניהו כי ראש הממשלה סירב להצעת גורמי ביטחון שהציעו לפנות את ראש הממשלה לבית מלון בעלות של מיליוני שקלים לקופת המדינה, נמסר כי נתניהו סירב להצעה משום שהדבר יעלה הון לקופת המדינה "נתניהו ורעייתו סירבו לעשות זאת כדי לחסוך הון עתק לקופת המדינה ובהמלצת גורמי הביטחון, הסכימו ראש הממשלה נתניהו ורעייתו לעבור לתקופה של כחצי שנה לקיסריה כדי לבצע את התיקונים הנדרשים במעונו, תיקונים שמשרד ראש הממשלה התעכב מלעשותם לאורך 7 שנים בניגוד להנחיות", נמסר.

יאיר נתניהו תיעד בסרטון את קומת המגורים של אביו במעון ראש הממשלה, בסרטון נראה סדקים קילופים ועובש רב בקירות הבית. יאיר כתב כי "כאשר מראים לתקשורת את כל הנזילות והעובש בקומה למטה בבית ראש הממשלה, הם אומרים בסדר, אבל הקומה למעלה היא המפוארת, אז צילמתי באייפון שלי את ה״קומה המפוארת״ למעלה. בווידאו יש בין היתר את החדר שינה של ראש הממשלה והמקלחת שלו".

נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד