ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
11 חודשים אחרי הטרגדיה

בן למשפחת ביגלאייזן: נקרא בנימין ע"ש האח

שמחה גדולה ומרגשת השבת בירושלים: משפחת ביגלאייזן מרמות ששיכלה את בנם בנימין ז"ל בן ה - 11 בתאונת פגע וברח, חבקה בן שנקרא על שם האח

בן למשפחת ביגלאייזן: נקרא בנימין ע"ש האח
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

שמחה גדולה השבת בשכונת רמות בירושלים. שמחת שלום זכר ושמחת ברית מרגשות התקיימו במשפחת ביגלאייזן, לרגל הולדת הבן שנולד 11 חודשים לאחר פטירת האח מתאונת פגע וברח בכביש רמות.

כזכור, הילד בנימין ביגלאייזן ז"ל בן ה-11, חצה יחד עם אחיו את הכביש ביום הראשון של חול המועד פסח, ברמזור אדום בצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי. רכב חולף פגע בבנימין ופצע אותו אנושות, אלא שהרכב לא עצר והמשיך בנסיעה.

הוא נפצע אנושות פונה לבית החולים שערי צדק כשמצבו מוגדר אנוש, ומאז מצבו לא השתפר, חודשיים וחצי אחרי לאחר מאמצים רבים - נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

בשבוע האחרון חבקו במשפחה בן זכר ובשבת חגגו שלום זכר וברית לדברי השכנים שדיברו עם 'בחדרי חרדים', קראו לילד 'שמואל בנימין' כשהשם השני על שם האח שנהרג.

אחד המשתתפים סיפר ל'בחדרי חרדים' כי היה מרגש מאוד גם בברית גם בשלום זכר, בקריאת השם עין לא נותרה יבשה, בשלום זכר ברחבה של הבניין שכונת אוונגוואר 92 ברמות אבי הילד חילק שקית עם רוגלא'ך וארבעס לכל אורח.

מודעת הברכה שכתבו השכנים למשפחה. צילום: בחדרי חרדים

בנימין ז"ל למד בתלמוד תורה 'ידיד השם' בשכונת רמות בירושלים. הוא בנו של אביו האברך היקר ואיש החסד ר' ישראל מאיר ביגלאייזן, המנהל את חנות הסלולר לאברכים 'סלולר ישראל' ליד ישיבת מיר בשכונת בית ישראל בירושלים, ולאמו מרת שושנה רייזל - תושבי שכונת רמות בירושלים. בנימין ז"ל נודע כילד מחונן ומיוחד שהיה מתמיד בלימודיו בתלמוד תורה.

הילד בנימין ביגלאייזן תאונת פגע וברח רמות ברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד