כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
סיפור אופטימי

איראן: בת 107 שחלתה בקורונה - החלימה

איראן היא המדינה המוסלמית שנפגעה הכי הרבה מהתפרצות הקורונה כשהיא מציגה אלפי קרבנות. בימים האחרונים מגיע דיווח אופטימי מהמדינה השיעית: קשישה בת 107 חלתה בקורונה ונרפאה לחלוטין

איראן: בת 107 שחלתה בקורונה - החלימה
התפרצות הקורונה באיראן צילום: באדיבות המצלם

איראן מתמודדת בצורה קשה מול הנגיף הקטלני המחולל בה שמות, כשבמדינה סופרים למעלה ממאה אלף נדבקים ואלפי מתים, ושהערכות הן שאיראן מסתירה את המספרים האמתיים.

גם המשבר הכלכלי החריף בה עוד יותר בגלל הנגיף, כשבלאו הכי איראן סובלת מסנקציות אמריקאיות חריפות שהטיל עליה ממשל טראמפ. בתוך כל זה באיראן מדווחים היום על בשורה טובה, ע"פ הדיווח מ'רויטרס' שהובא בכלכליסט, קשישה איראנית בת 107 שחלתה מהנגיף החלימה ממנו לגמרי.

ע"פ הדיווח של סוכנות רויטרס ,שמצטטת דיווחים מסוכנות הידיעות האיראנית הרשמית למחצה 'פארס', הקשישה שהחלימה היא סלטנט אקברי, בת 107, לאחר שהתגלתה כחולה בנגיף היא אושפזה בבית החולים ח'אנסרי שבעיר ארק, וכעבור זמן מה היא שוחררה מבית החולים. לפי הדיווח בסוכנות הידיעות האיראנית, "היא התגברה על הנגיף עם עזרה של הרופאים והאחיות בבית החולים".

אוכלוסיית הקשישים נמצאת בסיכון מוגבר מפני הנגיף, חשיפתם לנגיף היא מסוכנת במיוחד, חלק גדול מהקשישים שנדבקו בנגיף לא שרדו ומתו, כך שהסיפור של הקשישה אקברי בת ה-107 מאיראן שהחלימה כליל מהנגיף הוא נדיר ואופטימי במיוחד.

המדינה שנפגעה מהנגיף הקטלני בצורה הקשה ביותר במזרח התיכון היא איראן, וע"פ הנתונים שמפרסמים הרשויות במדינה, עד כה אובחנו בה 133,521 מקרים מאומתים ו-7,359 מתים, עם זאת מומחים מעריכים כאמור כי המספרים האמתיים במדינה הם גבוהים בהרבה.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד