ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
קבלת התורה ופתיחת הכלי לאור

"אסטרולוגיה ומזלות": סיוון - מזל תאומים; חודש מבורך ורוחני

תמיד חלמת לדעת מה אומר המזל שלך ואיך הוא משפיע עליך • מידי שבוע "אסטרולוגיה ומזלות" עם שרה חיה חגירה 

"אסטרולוגיה ומזלות": סיוון - מזל תאומים; חודש מבורך ורוחני
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

סיוון - מזל תאומים, חודש מבורך ורוחני, קבלת התורה ופתיחת הכלי לאור.

לפני שאפרט קצת על מהות החודש לבני ובנות תאומים, כמה מילים על אסטרולוגיה בכלל. ביהדות, האסטרולוגיה הינה הזדמנות, טיימינג, תיקון והבנת ה'אני' הפנימי . כל שנה אותו דבר: סיוון יהיה בסימן תאומים, תשרי יהיה במזל מאזניים וכו'.

ישנו זמן שידור בלייב. אי אפשר לעשות ליל הסדר בשום תאריך מלבד י"ד בניסן וכו', שידור אנרגטי עמוק בזמן אמת לכל מזל, ולכל המזלות באותו חודש. ( בעתיד לאט לאט אפרט יותר באופן מעמיק על זמן השעה , הירח וכו)

אנו אומרים: "בשעה טובה", "בסימן טוב ומזל טוב", "תשעת הימים הינם ימים קשים לעם ישראל", "טו באב יום מבורך וכו'". אסטרולוגיה אינה שוללת בחירה, אינה הגדת עתידות. היא זמן להזדמנויות בהבנת המזל, הזמן והאנרגיה היורדת משמים אלינו. מקפצה ומינוף מחדש לכל מזל.

מזל תאומים הינו מזל מאוד תקשורתי, אינטליגנטי, 'רץ', סקרן מאוד וכמעט בכל תחום תהיה לו נגיעה של ידע. התיקון למזל זה הוא דווקא עצירה, האטה והקשבה.

לא בכדי זהו חודש של קבלת התורה. התורה הינה מעיין נובע שאין לו סוף. מתכון לחיים טובים. דווקא מהאדם החולש על פני שטחים רבים כתאומים (ולאו דווקא לעומקם) העצירה תמקד אותו להתעמק.

מכאן שההקשבה היא הבסיס הגדול להתרוממות רוחנית, וזהו התיקון הגדול של מזל תאומים. פחות נושאים, יותר עומק. עצירה או האטה, להבין ולהכיל אחר, להקשיב למנגינה קצת שונה כמו אותה תפילה בניגון אחר. זה סוד הצלחה ענק.

אי אפשר להתעלם מחודשי הקורונה שסגרו אותנו בבתים לחשוב, להתבודד ולהתבונן. שימו לב שהקורונה החלה לקראת אדר (מזל דגים) חודש המתאפיין בהסתגרות כמו דג באקווריום.

ההתבודדות שונה מבדידות, היא חיובית ומכינה את התדר לקליטה רצינית של תדרים גבוהים בניסן, גאולה. אייר, רפואת הגוף והנפש, לשיא של סיוון לתקשורת הגבוהה של מעמד הר סיני.

חשוב לציין (וארחיב על כך בכתבות הבאות) כי כל מזל מתחלק לתדרים של תדר גבוה ונמוך באותו מזל. לדוגמא: בן מזל תאומים מתאפיין בחדותו ומהירות מחשבתו. יכול לקלוט דברים וללמד באופן גבוה מאוד. שיחות אינטלקטואליות עם בני ובנות מזל זה יכולות להיות מרתקות.

זה התאומים הגבוה, שעשה את התיקון ההקשבה וההכלה במלא מובן המילה. לעומת זאת, התאומים הנמוך יקטע את האחר בכל שיחה, יקשיב 10 אחוז ויחליט לענות - תקשורת שיכולה לתזז ולעייף מאוד.

זו מהות החודש באסטרולוגיה. זמן נפלא שיש בו סיוע אנרגטי חזק משמים להקשיב, להתעמק, ללמוד בעיון, להתחבר לעצמי ולאחר. לשלווה פנימית. שלווה הינה תדר גבוה שהחווה אותו והחי בשלווה שכזו חייב שעשה את הדרך.

בכתבה הבאה נפרט על חישובי יום הלידה, שעת הלידה, השנה; ונבין את סוד ההצלחה שיכול כל אחד ואחת לחוות. מהמפה האסטרולוגית שלו בכלל, ובשנה זו. זו הסיבה שאדם יכול להבין איך מייצרים יעדים ומהו המנוף של כל אחד ואחת לשנה הקרובה.

אז יום הולדת שמח לבני ובנות תאומים. תתחברו אל התקשורת הגבוהה. נצלו את הסקרנות שלכם לטובה. את החדות לסייע לאחר. מקצועות מתאימים מאוד למזל זה: עיתונאים, מרצים, קלינאי תקשורת, מורים, מנחים ומנהלים.

בריאות התאומים מחייבת שימת לב לידיים ורגליים. לשמור על סידן תקין. וכן על מיתרי הקול.

בהצלחה רבה!

חודש סיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד