ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"תפוקה של 120%"

בישיבת הממשלה: נתניהו עקץ את עובדי המגזר הציבורי

בישיבת הממשלה אתמול שעסקה בקיצוץ הרוחבי במשרדי הממשלה על מנת לאפשר את הקמת המשרדים החדשים, עקץ ראש הממשלה את עובדי המגזר הציבור: "גם ככה המגזר הציבורי מספק תפוקה של 120%"

בישיבת הממשלה: נתניהו עקץ את עובדי המגזר הציבורי
בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בישיבת הממשלה אתמול (ראשון), בה אושר הקיצוץ הרוחבי במשרדי הממשלה בכדי לאפשר את הקמת המשרדים החדשים בממשלה, עקץ ראש הממשלה נתניהו את עובדי המגזר הציבורי ואמר ש"הקיצוץ לא נורא, גם ככה המגזר הציבורי מספק תפוקה של 120%". כך דיווח הכתב הפוליטי מיכאל שמש בכאן 11.

ראש הממשלה אמר את הדברים בישיבת הממשלה שהתקיימה אתמול. בישיבה הסביר נתניהו לשרים כי הקיצוץ הוא הדבר הנכון לעשות בכדי לאפשר את יציבות הממשלה, בתוך דבריו עקץ נתניהו את עובדי המגזר הציבורי ואמר כי "גם ככה המגזר הציבורי מספק תפוקה של 120%".

הקיצוץ הרוחבי במשרדי הממשלה שאישרה אתמול הממשלה עוררה סערה וביקורת רבה, שרים בממשלה, ביניהם איציק שמולי, מירי רגב, אלון שוסטר, גבי אשכנזי ופנינה תמנו שטה, מתחו ביקורת על הקיצוץ.

גם שר החוץ גבי אשכנזי התנגד לכך מאוד, ובעקבות התנגדותו הוסכם להוריד את גובה הקיצוץ במשרדו מ-11.5 מיליון שקלים ל-4.8 מיליון. כך, 16 תקנים יקוצצו, כולם תקני מטה ולא של דיפלומטים.

קיצוץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד