ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
60 מקרים מתחילת השנה

בשכונה החרדית: בן 48 אותר במצב ריקבון

בשעות הצהריים נקראו מתנדבי זק"א לדירה ברחוב יואל בירושלים בה גילו גופת גבר בן 48 במצב ריקבון, לאחר שהלך לעולמו בגפו לפני מספר ימים והריח שעלה ממנה הוא שגרם לשכנים להזעיק את המתנדבים 

בשכונה החרדית: בן 48 אותר במצב ריקבון
מתנדבי זק"א בפעולה צילום: שלומי טריכטר

מקרי התמותה של קשישים הנפטרים לבדם מבלי שאיש יבחין, עלו באופן דרסטי בתקופה האחרונה. על פי נתוני ארגון זק"א, מתחילת 2020 טיפלו מתנדבי הארגון בעיר ירושלים לבדה ב-11 אירועים של עריריים, קשישים וגלמודים שנמצאו זמן רב לאחר מותם. בכל הארץ טיפלו המתנדבים בלמעלה מ-60 אירועים דומים מתחילת השנה.

היום (שני) סמוך לשעה 15:00 התקבל דיווח נוסף במוקד זק"א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב יואל בשכונת הבוכרים בירושלים. מתנדבי זק"א שהגיעו לטפל בזירה הקשה גילו גבר בן 48, שככל הנראה התגורר לבדו בביתו, שם מצא את מותו באופן טראגי.

מתנדבי זק"א מפנים הגופה. צילום: שלומי טריכטר

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר באדם במקורו תושב העיר אילת שנמצא ברחוב יואל בירושלים, הוא פונה מהמקום פונה למכון אבו כביר לצורך זיהוי. 

יצחק רוט מתנדב זק"א, שטיפל בזירה סיפר: "הגבר, כבן ,48 שגר לבדו, סבל ככל הנראה מאירוע רפואי ונפטר לפני מספר ימים. אחד השכנים סיפר לנו שראה אותו פעם האחרונה לפני חמישה ימים והיום כשהריח ריח נורא הזעיק את המשטרה ומד״א שמצאו את המנוח במצב של איבוד צלם אנוש". 

מארגון זק"א נמסר כי "המתנדבים טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה וגופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה".

צילום: שלומי טריכטר

גופה במצב ריקבון זק"א שכונת הבוכרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד