כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אב הבית והמטפלות נדבקו

עקב הנגיף: המעונות של החרדים בפתח תקווה נסגרו

שתי מטפלות ואב הבית במעון 'שירת פנינה' בפתח תקווה אובחנו כחולי קורונה, עקב כך כל ילדי המעון נדרשו להיכנס לבידוד, גם אחים שלהם המתחנכים ב'דרך ישרים' נדרשו שלא להגיע לת"ת

עקב הנגיף: המעונות של החרדים בפתח תקווה נסגרו
גן ילדים. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

ההתפרצות באם המושבות: עקב תוצאות בדיקת קורנה חיובית לשתי מטפלות במעון "שירת פנינה" ברחוב סלומון בפתח תקווה נדרשים כל ילדי המעון להיכנס לבידוד.

בעיריית פתח תקווה פתחו את המעון לעריכת הבדיקות לילדים שנעשו על ידי קופות החולים.

בנוסף הודיעו על סגירת מעון נוסף 'רינת ציפורה' ברחוב מוסטובוי לשבוע הקרוב בעקבות תשובה חיובית של אב הבית. המעון נסגר עד לתאריך 18/06/2020.

בנוסף, הודיעו בתלמוד תורה 'דרך ישרים' כי כל מי שיש לו אחים במעון שלא יגיע לתלמוד תורה.

כמו כן, תושב פתח תקווה הלומד בישיבת צאנז באלעד, נמצא חיובי לקורונה, בעקבות כך כ-15 תלמידים ואנשי צוות נדרשו להיכנס לבידוד.

מקרה נוסף עליו דווח היום, בתיכון רננות, ברח' יהודה הנשיא נמצאה אמש חיובית לנגיף הקורונה. התיכון נסגר בהתאם להנחיות ו-135 התלמידות ואנשי הצוות ייכנסו לבידוד עד אשר יעברו בדיקות. 

ראש העיר פ"ת רמי גרינברג מסר בתגובה לריבוי המקרים, "היום סיירתי במעונות ברחוב  בעקבות המקרה של החולים המאומתים במתחם. לצערי המקום היה מופקר ופתוח ואנשים יכלו להכנס לשם להדבק ואולי להדביק את המקום. המקום אכן היה ריק מילדים אך היה פתוח ומופקר ואנחנו מטפלים בזה".

לדבריו, "אנחנו גם בקשר עם הרופא הנפתי וצוות המעון וקופות החולים בכדי שכל הבדיקות יתנהלו מהר וכנדרש".

הוא הודיע בשער בת רבים, "תושב או תושבת שצריך לעבור בדיקה וטרם עבר מוזמן להעביר אלי פרטים לוואצפ או הודעה ונזרז את הטיפול. אציין שאנחנו נוודא שהמקום יחזור לפעילות רק אחרי שיהיו לנו רשימות מסודרות של כל מי שנכח במקום ונוודא שעברו בדיקה ונבקש לקבל את תוצאות הבדיקה בכדי למנוע סיכון של הילדים הרכים והצוות שיחזרו לפעילות".

"כמו כן במידה ויש תושב או תושבת שנדבק בנגיף ורוצה להתפנות למלון בכדי למנוע הדבקה של בני משפחתו מוזמן להפנות אלי פרטים בפרטי ונסייע בנושא. בנוסף כל מי שיודע על חולה או אדם שחייב בבידוד שמסתובב ברחוב, בציבור ומסכן את כולם, נא לדווח בהקדם וכך נמנע את התפשטות המגיפה", כך רה"ע גרינברג.

יצוין עוד כי הבוקר התגלתה גננת גן חב"ד 'חיה מושקה', שברחוב אלי כהן בעיר אופקים, כחולה בקורונה. עקב כך נשלחו כל הילדים לביתם לבידוד, הגן נסגר ויעבור חיטוי.

קורונה פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד