י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הבכיר הסעודי ישתתף בוועידה התומכת בישראל

מוחמד אל עיסא, מז"ל הליגה העולמית המוסלמית ישתתף בפורום וירטואלי שעניינו תמיכה בישראל, לצידו יופיעו גם ראש ממשלתנו החליפי בני גנץ וקנצרלית גרמניה אנגלה מרקל ועוד

הבכיר הסעודי ישתתף בוועידה התומכת בישראל
ההודעה על הכנס צילום: צילומסך

הוועד היהודי האמריקני AJC הפועל למען תמיכה בנושאים יהודיים ותמיכה בישראל ברחבי העולם. מארגן פורום וירטואלי לתמיכה בישראל, בו ישתתף מזכ"ל "הליגה העולמית המוסלמית", מוחמד אל עיסא, לצד ראש ממשלת ישראל החליפי ושר הביטחון בני גנץ ואחרים.

האירוע, שישודר באינטרנט, יימשך חמישה ימים, בין ה-14 ל-18 ביוני, ויכלול מושב פתיחה ושיחות עם מספר מנהיגים עולמיים, מלבד אל עיסא, יהיה גם ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, ראש ממשלת יוון ומנהיגים נוספים.

על פי סדר היום של הפורום שהיה אמור להתקיים בברלין לפני משבר קורונה, "יידונו סוגיות עם העם היהודי ברחבי העולם", כולל תופעות האנטישמיות וצורות אחרות של שנאה בעידן הקורונה, הבחירות לנשיאות ארה"ב בשנת 2020, והחתירה של ישראל לשלום ביטחון ועתיד היחסים הטרנס אטלנטיים.

הוועד היהודי האמריקאי הוא לובי פרו-יהודי, שפועל בארצות הברית וברחבי העולם מאז 1906, ומגדיר את עצמו בתור ועד עם יכולת להגיע ולהשפיע על הדעות של בכירים אמריקאים, דיפלומטים, ומנהיגי עולם, כדי שינוי "מדיניות בנוגע למאבק באנטישמיות וקיצונית, והגנה על מעמדה של ישראל בעולם".

אל-עיסא, העומד בראש הליגה העולמית המוסלמית, והיה בעבר שר המשפטים בסעודיה, השתתף בעבר בלובי הזה בפעילות בפולין וביקר, בליווי דמויות מוסלמיות, במחנה אושוויץ בינואר 2020, וכן בעבר ביקר במוזיאון לזכר השואה בוושינגטון הבירה, במאי 2018.

מוחמד אל-עיסא סעודיה בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד