י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אנחנו רוצים מחנה"

הילדים החסידיים הפגינו נגד ראש העיר

מחזה יוצא דופן ברחובות וויליאמסבורג: עשרות ילדים חסידיים מחו נגד ראש העיר ניו יורק שלא מאפשר את פתיחת גני המשחקים וגם עוד לא אמר את דברו לגבי מחנות הקיץ בהם הם רגילים לבלות מידי שנה בחודשי הקיץ החמים | צפו

הילדים החסידיים הפגינו נגד ראש העיר
מחאת הילדים בוויליאמסבורג צילום: Hamodia

עשרות ילדים חרדים הפגינו בפארק השדרה ה-18 עם אופניים, קורקינטים, ורולרבלייסט, על המשך סגירת גני המשחקים בעיר.

הילדים התאספו מחוץ לפארק הסגור ביום חמישי בערב, עם פוסטרים ושלטים עליהם כתוב "חיי ילדים חשובים" - סלוגן הדומה ל"חיי שחורים חשובים", איתו מפגינים האפרו אמריקנים בארצות הברית וברחבי העולם בתגובה למותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס, שמת לאחר שנמחץ למוות על ידי שוטר לבן שדרך על צווארו במהלך מעצרו.

מושל ניו יורק אנדרו קואומו אמר כי המדינה מאפשרת לפתוח מחדש את גני המשחקים עם הנחיות מיוחדות החל מיום חמישי, אך ראש עיריית ניו יורק, דה בלאזיו, לא הכריז על החלטה כלשהי בנושא.

צילום: Hamodia

לילדים בוויליאמסבורג נמאס שהגינות והפארקים סגורים ושוטרים מגרשים אותם החוצה, אז הם התאספו למצעד של אופניים וחצו דרך הרחובות שלהם, בדרישה לזכויות שוות בדיוק כמו שנותנים לאנשים בוגרים להפגין.

ההפגנה היתה בפיקוח של אנשי הקהילה בוויליאמסבורג, הילדים הפגינו גם בדרישה לפתוח את מחנות הקיץ בברוקלין. השבוע אמור להיות אישור לכך, אך הילדים לא המתינו לראות אם יהיה אישור, והפגינו. הילדים החזיקו שלטים ועליהן כתוב. "החינוך שלנו חשוב" ו"אנחנו רוצים מחנה".

ילדים חסידים קורונה גן שעשועים ביל דה בלאזיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד