י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חידוש מרענן בתחנה הצבאית

מינוי מפתיע בגלי צה"ל: עיתונאי הימין קודם

מפקד גל"צ החליט למנות את אמיר איבגי, איש תקשורת וותיק המשדר בתחנה מזה כשנה וחצי, לראש מחלקת החדשות של התחנה. מדובר בקידום מעניין, שכן התחנה הצבאית נתפסת בעיני רבים מהציבור כנוטה שמאלה בצורה מובהקת

מינוי מפתיע בגלי צה"ל: עיתונאי הימין קודם
אמיר איבגי צילום: גלי צה"ל

מינוי חדש: העיתונאי אמיר איבגי, מגיש יומן הצהריים ברדיו 'גלי צה"ל', ימונה לראש מחלקת החדשות של התחנה.

אמיר איבגי בן ה-45, נחשב לעיתונאי וותיק, עורך ומגיש חדשות בכיר ברדיו ובטלוויזיה, הצטרף לגלי צה"ל לפני שנה וחצי. במקביל הגיש בטלוויזיה את מהדורת החדשות וקודם לכן את תכנית האקטואליה 'היום הזה' ב'ערוץ 20'.

בין השנים 2007-2017 עבד אמיר ברשות השידור, כמגיש בכיר ועורך חדשות בערוץ 1 ורשת ב'.

בין התכניות שהגיש: מהדורת 'מבט', 'חדשות השבת', 'המוסף' וכן מגיש מחליף ב'יומן' ו'פוליטיקה'. כמו כן הגיש וערך איבגי, משדרי אקטואליה מיוחדים.

בנוסף, ברשת ב' שימש בין מגישי התכנית 'הכל דיבורים'. קודם לכן הגיש את מהדורת החדשות המקומיות בכבלים בערוץ 3, והגיש משדרי אקטואליה בתחנות הרדיו האזוריות 'קול הים האדום' ו'רדיו דרום'.

איבגי, יליד ותושב הדרום ובעבודתו העיתונאית ברדיו ובטלוויזיה בולט בקולו הייחודי, בעיסוקו בענייני הפריפריה ופערים חברתיים.

יצוין עוד כי איבגי יצא לא אחת להגנת החרדים ולהגנת ראש הממשלה בנימין נתניהו, על הרדיפה שחווים הן החרדים והן נתניהו בצורה מוגזמת מצד התקשורת, לצד זאת הביע דעות ימניות מובהקות בנושאים שונים בחשבון הטוויטר שלו ואף בראיונות לתקשורת.

אמיר איבגי מסר בתגובה לקידום: "מחלקת החדשות בבית של החיילים היא המקום האידיאלי עבורי להמשיך לפעול למען הערכים החשובים שאני מאמין בהם של אהבת הארץ, ערכי השירות בצה"ל לצד עשייה עיתונאית מאוזנת ומואזנת. גלי צה"ל היא שילוב ייחודי של שידור ציבורי משפיע לצד היותה החממה מקצועית החשובה ביותר של התקשורת בישראל. אני מודה למפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ על הזכות הגדולה לצד האחריות הגדולה".

שמעון אלקבץ, מפקד גלי צה"ל: "אני מברך את הצוות החדש ומאחל להם הצלחה רבה בעשייתם העיתונאית ובהובלת מחלקת החדשות של גלי צה"ל".

גלי צה''ל אמיר איבגי שמעון אלקבץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד