י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתגעגעים לפגוש את כולם

הגר"ש אלתר מבית החולים: "למרגלים היו טענות"

ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר מגולל בהקלטה ששיגר מבית החולים את מצבו הרפואי. "דקלת חיצונית במעי הגס, נתנו אנטיביוטיקה ומקווים להחלמה מהירה"

הגר"ש אלתר מבית החולים: "למרגלים היו טענות"
הגאון רבי שאול אלתר צילום: דבר אמת

ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר שאושפז השבוע בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים מסר הקלטה לחסידיו ותלמידיו המתעניינים בשלומו לכבוד ערב שבת קודש פרשת שלח.

בדבריו אמר "לכל ידידינו המתעניינים בשלומי, ברוך ה', זו דלקת חיצונית במעי הגס, וברוך ה' כבר טיפלו, ניקזו את המוגלה, נתנו אנטיביוטיקה, ובעזה"י מקווים להחלמה מהירה".

"הפרשה זה פרשת שלח, המרגלים לא ראו את טוב הארץ, היו להם טענות, אבל כשבנ"א נמצא בבית חולים, אז הוא אומר הכול טוב לי, רק תתנו לי לצאת, אז זה מתאים לפרשה, לדעת שבעצם החיים בחוץ; מה שהקב"ה נותן לבנ"א, כמו"ש: מה יתאונן אדם חי גבר על חטאיו (ובמדרש - די לו שהוא חי) הרי יש לבנ"א את החיים, זו המתנה הכי גדולה".

"היום כ' סיוון, ידוע מהאפט'ער רב זיע"א, כי יד על כס י-ה, כ' סיון ויום הכיפורים מכוונים זה לזה, אז ככה קשה לזכור את זה, פה נוסעים לחופש, דברים אחרים.  אבל אם הקב"ה מביא בנ"א, ועושה לו טלטול קטן, אז הוא נזכר באמת מכ סיוון ומיוהכ"פ ומעניין הימים וחשבון הנפש".

את דבריו סיים "בכל אופן, מתגעגעים לפגוש את כולם, ולשמוע את כולם. ומקווים ומתפללים שבעזה"י תהיה החלמה מהירה וקלה. אגוטען שאבעס". 

האזינו להקלטה

הרב שאול אלתר בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד