י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מה עדיף, פודרה או קונסילר?

למראה יפה יותר: חמישה טיפים שיעזרו לך להתאפר נכון

הטיפים שיעזרו לך להתאפר נכון ולהראות יפה יותר כל יום, לא רק באירוע • ההגנה והטיפוח הינם חלק בלתי נפרד מהאיפור וככל שנקפיד יותר על טיפוח עור הפנים, האיפור שלנו יראה מושלם יותר 

למראה יפה יותר: חמישה טיפים שיעזרו לך להתאפר נכון
איפור צילום: פיקסהביי

הטיפים הראשונים שלי מתייחסים להזנה הגנה וטיפוח – והינם חלק בלתי נפרד מהאיפור כיוון שככל שנדע ונתמיד בשמירה וטיפוח עור הפנים כך האיפור שלנו , אפילו הקליל ביותר יראה יפה, זוהר וללא מאמץ, בהמשך הוספתי סודות קטנים לתוצאות גדולות...

1. שתיית מים מרובה: חשוב לי להתחיל דווקא באחד הטיפים הנפוצים ביותר בשמירה על גוף בריא ועור פנים זוהר. מחקרים רבים מראים את מה שכולנו כבר יודעות על חשיבות המים לגופנו וההשפעה שלהם על מראה העור. אני ממליצה לסגל הרגלי שתיית מים ולהרוות את הגוף ב 2 ליטר ביום ולא רק בתקופת הקיץ, התוצאות על עור הפנים אמנם בלתי מדידות מול המראה אך הן בהכרח קיימות!

2. קרם הגנה: מריחת מקדם הגנה מותאם לעור הפנים בעל הגנה של SPF50 ומעלה יגן וישמור על עור פנים חלק וצעיר לאורך זמן. אנו גרים במדינה מלאת שמש ברוב חודשי השנה ולכן חשוב שנגן על עורנו על מנת למנוע הופעת פיגמנטציות, כהויות וכתמי שמש ובכך נעזור לאיפור שלנו להיראות חלק ומושלם. ממליצה למרוח קרם הגנה כל בוקר על פנים נקיות ולתת לו להיספג. מעל ניתן למרוח קרם לחות ומייקאפ.

3. קרם לחות: כדאי מאוד למצוא קרם לחות המתאים לסוג עור הפנים שלנו - עור רגיל, מעורב, שומני או יבש. לבעלות עור רגיל עד יבש ממליצה מאוד על קרם לחות קינואה - קרם על בסיס מים, קליל ועם ניחוח מעולה. לבעלות עור מעורב עד שומני ממליצה על הקרם פרי-מייקאפ pre-makeup, יש בו חומצה הילרואינית וSPF אשר עוזרים לצמצום נקבוביות ומיצוק העור – מצוין כקרם לחות מתחת לאיפור (בקיץ מתאים גם לכל סוגי העור). חשוב לא לשכוח למרוח על הצוואר – גם הוא זקוק ללחות! את הקרמים העשירים יותר כגון סרום וקרמי עיניים ממליצה למרוח לפני השינה ש"יעבדו" בלילה ולא לפני שמתאפרים.

4. פודרה סומק ומוצרים אבקתיים למיניהם: ישנו מגוון רחב של מייקאפים עמידים, נטולי שומן ובעלי מרקם דק יחסית כך שמטרתם להעניק כיסוי יפה, עם זוהר ולהיות עמידים לאורך זמן. ולכן בשימוש נכון במייקאפ הנכון הייתי ממליצה לוותר על תוספת של פודרה שנותנת מראה מאוד יבש ועמוס על הפנים. ניתן למצוא מוצרים כגון קונסילרים בשלל צבעים שיכולים לתת מענה אפילו לסומק וברונזר ללא צורך באבקה.

5. כיסוי ונטרול כהויות ופיגמנטציה: נושא זה הוא רחב וקשה לתת מענה כולל בכמה משפטים. כל פנים הן אינדיבידואליות אך כיוון שנשים רבות מתקשות בהבנה איך לאפר חלקים כאלו בפנים חשוב לי לתת כאן טיפ שהוא המפתח לנטרול כהויות ופיגמנטיציות - חפשי מוצר בעל מרקם נוזלי או משחתי כגון קונסילר (פחות ממליצה על מוצק) ובחרי גוון מעט כהה יותר מגוון עורך/גוון המייקאפ שלך, בדקי שצבע הבסיס יהיה בגווני צהוב-כתום ולא בז' או ורוד. (נסי מספר צבעים על גב כף ידך - את כבר תבחיני לבד). בפעם הבאה שתתאפרי התחילי לכסות בעדינות את האזורים שיש לנטרל עם הקונסילר (לרוב מופיע מעל שפה עליונה, בלחיים ולעיתים במצח), טשטשי את גבולות הכיסוי בעזרת אצבע או ספוגית ומעל מרחי את המייקאפ שלך.

בהצלחה!

קיץ נעים, בריא וזוהר לכולנו.

שיר בירן מאפרת מקצועית ומורה בכירה בסטודיו לאיפור של עדה לזורגן.

 

טיפים טיפוח איפור פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד