י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מרמת אהרן לירושלים

הממשיך של הגר"ש הגיע לבתי גדולי ישראל

לאחר הגל הראשון של הקורונה, הגיע הגאון רבי ניסים מלכה, רב קהילת 'רבנו יוסף קארו' בבני ברק, להתברך אצל גדולי ישראל לאחר שמונה לממשיכו של אביו, הגאון רבי שמעון מלכה זצ"ל

הממשיך של הגר"ש הגיע לבתי גדולי ישראל
הגר"נ מלכה בביקור אצל גדולי ישראל צילום: באדיבות המצלם
הגאון רבי ניסים מלכה, שמונה לממשיך דרכו של אביו הדיין המפורסם, הגאון רבי שמעון מלכה זצ"ל, מרא דאתרא בקהילת רבנו יוסף קארו בבני ברק, הגיע השבוע לביקור בביתם של גדולי ישראל בירושלים לקבל את ברכתם.

כזכור, בתחילת מגפת הקורונה נפטר הגר"ש מלכה זצ"ל ומסע הלוויה והשבעה נערכה במתכונת מצומצמת.

גדולי ישראל דיברו בשבחו של הגר"ש מלכה זצ"ל וסיפרו על גדלותו בתורה ועל כך שזכה להעמיד קהילה מפוארת בעיר בני ברק לציבור בני תורה הספרדים.

בביקור אצל ראש הישיבה, חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה, אמר לבנו "הרב המנוח זצ"ל לא נטל פרוטה מעולם מאדם והכל עשה בעשר אצבעותיו. הוא זכה להעמיד קהילה מפוארת, היה אדם קדוש, כעת מוטל על כבודו החובה להחזיק את הקהילה ביד רמה ללא ספיקות בדיוק כמו שאביך הגדול עשה".

כמו כן ביקר רב הקהילה בביתו של הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף שבירכו בחום רב וסיפר בשבח הרב זצ"ל כמה שאביו מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל אהבו וכיבדו כבן עד כדי כך שהיה מגיע למסור שיעורים לפני ארבעים שנה תמידים כסדרם בבית הכנסת רבנו יוסף קארו.

בביקור אצל הגאון רבי דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה אמר הגר"ד שחשוב לעזור לקהילה הקדושה שנמצאת כעת בהתפתחות גדולה לזכרו של הרב זצ"ל ובירך את הרב שימשיך בכל כוחו להגדיל תורה ולהאדירה, כמו כן ביקר אצל ראש ישיבת אור החיים הגאון רבי ראובן אלבז חבר מועצת חכמי התורה. 

הרב שמעון מלכה חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד