ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
יורים בנגמ"ש

יו"ר הקואליציה נגד השר כץ: "לא בובות על חוט"

ח"כ מיקי זוהר תקף היום את חבר מפלגתו, שר האוצר ישראל כץ, ואמר כי התנהלותו היא אלימה וכוחנית. הוויכוח בין השניים הוא על הצעת החוק אותה מקדם יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, האוסרת על חברות כרטיסי האשראי להיכנס לתחום הביטוח

יו"ר הקואליציה נגד השר כץ: "לא בובות על חוט"
ישראל כץ ומיקי זוהר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש בראש: יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד בכנסת ח"כ מיקי זוהר תקף היום  בגל"צ את חבר מפלגתו שר האוצר ישראל כץ ואמר כי התנהלותו היא אלימה וכוחנית.

זוהר אמר בראיון לגל"צ, כי "התנהלות שר האוצר כוחנית ואלימה כלפי חברי הכנסת - לא אאפשר שמופע האימים שראינו בשבוע שעבר יתקיים שוב. אנחנו לא בובות על חוט".

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו להתערב ולהעמיד את כץ לסדר: "להעמיד את שר האוצר לסדר. לחברי הכנסת יש יכולת להשפיע, זה לא משטר דיקטטורי''.

המחלוקת ביניהם מגיעה לאור התנגדותו החריפה של שר האוצר כץ להצעת החוק אותה מקדם יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, האוסרת על חברות כרטיסי האשראי להיכנס לתחום הביטוח.

שר האוצר ישראל כץ תקף בחשבון הטוויטר שלו את חבר הכנסת מיקי זוהר. כץ כתב כי הצעתו של מיקי זוהר למנוע מחברות האשראי לפעול בתחום בשוק הביטוח הוא נסיון לחסום את התחרות. "בכוונתי לקדם תחרות במשק כאמצעי חשוב להגברת הצמיחה והורדת יוקר המחיה. הצעת החוק של ח"כ מיקי זוהר למנוע מחברות כרטיסי אשראי לפעול בשוק הביטוח, מהווה ניסיון לחסום תחרות ולסייע לחברות הביטוח ע״ח הציבור הרחב ודינה להדחות".

חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב על כך וכתב כי "השר כץ, טוב יהיה ששר בכיר בממשלה יעשה שיעורי בית לפני שהוא מצייץ".

עוד כתב חבר הכנסת זוהר ותקף את שר האוצר "היה מצופה משר האוצר להיאבק למען אלפי סוכני הביטוח כמו שנאבק למען ענף המוניות במלחמתו באובר".

ישראל כץ חכ מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד