י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת פתיחת הכלכלה היום

ג'ונסון קורא לאזרחים: לצאת לרכוש בבטחה

בוריס ג'ונסון שחוה על בשרו את מסוכנות נגיף הקורונה החליט לפתוח את הכלכלה החל מהיום, לקראת הפתיחה, הוא ביקר במרכז קניות גדול והתעניין אצל עובדי המקום כיצד הם נערכים. הוא קרא לאזרחים לצאת ולרכוש תוך זהירות ושמירה על הכללים

ג'ונסון קורא לאזרחים: לצאת לרכוש בבטחה
בוריס ג'ונסון במרכז הקניות צילום: מתוך טוויטר

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, שהיה לאחד מחולי הקורונה המפורסמים והקשים שבהם, מפציר בצרכנים בריטיים, לקנות בביטחון רב ומבקש מכולם לחזור לחיים הרגילים ככל האפשר.

ראש הממשלה ביקר אתמול (ראשון) במרכז הקניות של ווסטפילד במזרח לונדון, לקראת הפתיחה הגדולה של המשק בכלכלה הבריטית.

הוא הצהיר על עצמו כ"אופטימי" לגבי מה שעלול לקרות, אך הודה שלא ברור לו אם נראה מיד בפתיחה מספר גדול של קונים, שכן אנשים יחששו ויתחילו להגיע ב"טפטוף".

ראש הממשלה ג'ונסון הציב את עצמו בחזית ובמרכז מבין הפוליטיקאים שעושים הכל כדי לאפשר להכניס יותר אנשים לחנויות.

בשיחה עם כתבים בביקורו במרכז הקניות בסטרטפורד אמר ראש הממשלה: "אני מאוד אופטימי לגבי הפתיחה שתתרחש, דיברתי עם הצוות כאן בברים של המיצים, חנויות נעליים, מארקס אנד ספנסר, בכל מקום, והם מאוד נרגשים. הם עשו הרבה עבודה".

ג'ונסון הוסיף כי "הם לא בטוחים בדיוק מה הם יקבלו מחר, האם הם יקבלו גל לקוחות אדיר, האם זה יהיה טפטוף, אנחנו לא יודעים, אבל אני חושב שאנשים צריכים לקנות הרבה ובביטחון, אבל הם כמובן צריכים לשמור על הכללים על ריחוק חברתי ולעשות זאת גם בבטחה".

כזכור ג'ונסון עצמו זלזל תחילה בנגיף הקורונה ולחץ ידיים לחולי קורונה מאומתים ונדבק בעצמו, עד כדי כך שאושפז בטיפול נמרץ והיה בסכנת חיים ממשית. אולי כעבור שבועיים הוא התאושש ושב לאיתנו.

בוריס ג'ונסון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד