י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"צעקתי, תחברו את השקעים"

הוריו של אושרי אסולין ז"ל: הוא לא מת מקורונה

מחדל רפואי? מאיר וחלי אסולין, הוריו של הקרבן הצעיר ביותר מנגיף הקורונה בישראל - טוענים כי מותו של בנם אתמול בבית החולים תל השומר הוא כתוצאה מרשלנות רפואית ולא בשל ההידבקות בנגיף

הוריו של אושרי אסולין ז"ל: הוא לא מת מקורונה
אושרי אסולין ז"ל צילום: פייסבוק, אבשלום שושני

מאיר אסולין, אביו של אושרי אסולין ז"ל שנפטר אתמול מנגיף הקורונה, ומי שנחשב לקרבן הצעיר ביותר של הנגיף כאן בישראל, טוען כי בנו כלל לא מת מהנגיף. מאיר התראיין לרדיו גל"צ וטען כי מותו של בנו אתמול בבית החולים תל השומר הוא כתוצאה מרשלנות רפואית ולא מהנגיף.

"במעבר בין מחלקה למחלקה נפל להם כנראה אחד מצינורות ההנשמה והוא קרס. עשו לו שלוש החייאות. לא הגיע לו חמצן, המוח נפגע".

בשיחה לגלי צה"ל אמר אביו של אושרי ז"ל, כי הוא לא מאמין שלבנו היה קורונה. "לא מאמין שהייתה לו קורונה. טיפלתי בו במשך 3 ימים כשהיה לו חום גבוה. אם באמת הייתה לו קורונה, לא יכול להיות שלא היינו נדבקים".

כזכור, אתמול הלך לעולמו אושרי אסולין ז"ל בגיל 26, לאחר שמטעם בית החולים נטען כי הוא סבל מסיבוך נדיר שנבע מנגיף הקורונה. הוא נפטר בבית החולים שיבא בתל השומר.

אושרי ז"ל סבל, בנוסף על הקורונה, ממחלה רב מערכתית דלקתית, שמלווה בפיזור בשריר הלב וככל הנראה היה המקרה הראשון שדווח עליו בעולם באדם מבוגר.

בערוץ 12 דווח כי חלי ומאיר אסולין אמרו הבוקר שהם עשו לאושרי 4 בדיקות קורונה במהלכן קיבלו תשובה שלילית. "זה לא היה קורונה. אנחנו בטוחים. היינו איתו ימים שלמים ולא נדבקנו. אין לנו מסמך אחד שמראה שהוא היה חולה קורונה. באיזשהו שלב הרופא האחראי אמר שאנחנו צריכים להיכנס לשבועיים בידוד כי יש לו קורונה. איך עכשיו יש? 4 בדיקות עשו ולא היה. ביקשנו לראות את הבדיקות, אמרו לנו, 'לא יכולים להראות אבל עשינו בדיקה'".

"הייתה העברה מפנימית ג' ישנה. אמרו שסוגרים אותה, שאלתי אותם איך מעבירים את אושרי? אמרו ש'מעבירים אותו כמו את כל החולים, אולי רבע שעה העברה'", סיפרה חלי אסולין, אמו של אושרי.

לדבריה, "שמו אותו בחדר רבע שעה בלי לחבר, בלי כלום, רק הטכנאים שהעבירו אותו היו שם ואני צעקתי לרופאים 'תקשיבו, כל המדדים יורדים. בבקשה תבואו מהר לחבר את השקעים', הוא עבר שלוש-ארבע החייאות, יצאנו משם ואמרו לנו שהוא חי והוא עבר את ההחייאות".

ד"ר איתי פסח, מנהל מערך טיפול נמרץ בקורונה בשיבא, התייחס למקרה ואמר בשיחה ל-N12: "אושרי הגיע לפני כחודשיים ומצבו הידרדר באופן מהיר כבר מתחילת האשפוז, הידרדרות שהובילה לפגיעה קשה בריאות ובלב. בימים הראשונים נלחמנו על חייו וחיברנו אותו למכונת לב-ריאה. התסמונת של פגיעה קשה בלב בעקבות נגיף קורונה היא תסמין נדיר יחסית שלרוב מופיע בסוף המחלה ולא בתחילתה, ואופיינית לילדים קטנים. התופעה נובעת מהתגובה החיסונית למחלה ולא מהוירוס עצמו".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד