י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת זמן הבא

תיעוד ראשון: כנס היסוד ל'וולפסון' החדשה

בשורה חדשה ומרעננת בעולם הישיבות, בזמן אלול הבעל"ט תפתח בס"ד ישיבה חדשה בראשות הגאון רבי אהרון וינר חתנו של הגרב"מ אזרחי • הישיבה החדשה נוסדה ע"י משפחת נויבירט המעטירה ובכך מצטרפת לישיבות 'וולפסון' ו'חכמת שלמה' • 'בחדרי' עם תיעוד ראשון מכנס היסוד

תיעוד ראשון: כנס היסוד ל'וולפסון' החדשה
כינוס ראשי הישיבות בבית הגר"ב נויבירט צילום: באדיבות המצלם

בסוף השבוע האחרון נערך בביתו של הגאון רבי ברוך נויבירט, ראש ישיבות 'נתיבות חכמה' וולפסון, כנס יסוד לישיבה החדשה בראשות הגאון רבי אהרן וינר, רב שכונת קרית יובל וחתנו של הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי, בנוכחות מרבית ראשי הישיבות לצעירים מירושלים, שהביעו את אמונם בישיבה החדשה, ואת רצונם לסייע בהתפתחותו של מקום תורה חשוב זה.

את הכנס פתח הגאון רבי אברהם פרוידיגר ראש ישיבת 'משכן שלמה', שדיבר על הזכות שיש בהקמת מקום תורה גדול ברמה גבוהה, וכבר נודע ברבים שמו של הגר"א וינר כבעל יכולת מופלאה להעמיד תלמידים בני עליה, ולצדו צוות הישיבה, מרביצי תורה מופלגים האמונים על חינוך וקשר בין רב לתלמיד, שכך התלמידים יכולים להתפתח ולעלות בתורה ויראת שמים בחברה איכותית במקום שהם לא נאבדים בו.

עוד נשא דברים הגאון רבי  שמואל רבר ראש ישיבת 'אוצר התורה', שהרחיב בדבריו על היכרותו הקרובה עם רבני הישיבה, והסביר שראשי הישיבות התכנסו כדי להצהיר על הכרתם בישיבה הנפתחת, העומדת להתייצב בשורת ה'מזרח' של עולם הישיבות.

ראש הישיבה הגר"א וינר נשא דברים, ועמד על הזכות העצומה שיש בחניכת ישיבה חדשה, ועל התרומה העצומה לבניין אישיותם של בחורים שזוכים להקים ישיבה, והעמיד את עיקרי משנתה החינוכית של הישיבה, כפי שקיבל מרבותיו מרנן המשגיח הגאון הצדיק רבי מאיר חדש זצ"ל ויבדלחט"א ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי והגאון רבי אברהם יהושע סולובייצ'יק.

הישיבה נוסדה על ידי משפחת נויבירט המעטירה, כהמשך לשאיפת ראש הישיבה הפוסק הגדול רבי יהושע נויבירט זצ"ל שיסד את ישיבות 'חכמת שלמה', 'נתיבות חכמה' - וולפסון, וכעת כאמור הישיבה הגדולה בית וגן, העומדת בראשותו של הגר"א וינר.

עם ההצלחה הכבירה לישיבה החדשה, יתקיים בס"ד בימים הקרובים כנס פתיחה לבני שיעור א' והקיבוץ המתגבש. יש לציין ששיעור א' יפתח אי"ה עם 40 תלמידים מובחרים שמצטרפים בימים האחרונים לישיבה.

ישיבת וולפסון הרב אהרן וינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד