י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
גרפולוגיה

מנסה להסתיר משהו? כך רואים עלייך הכל

תמיד עניין אתכם מה אומר כל סימן שיש אצלכם בכתב? מעניין אתכם לבדוק את עצמכם בניתוח גרפולוגי אישי? עשרה סימנים גרפולוגיים מהשכיחים ביותר בניתוח עצמי שבו תוכלו לגמרי בחינם לבדוק את עצמכם אם אתם מוצאים התאמה לאחד מהפרמטרים המופיעים למטה

מנסה להסתיר משהו? כך רואים עלייך הכל
אילוסטרציה צילום: pixabay

הכנתי עבורכם, לאיזה סוג של טיפוס אתם משתייכים, מה אומר כתב ידכם על אישיותכם בפענוח אישי לכתב ידכם? חשוב לזכור שסימן אחד לא יעיד בהכרח על טיפוס מסוים אלא ייתן כיוון ורק בשילוב של כמה סימנים יחד נוכל להחליט אם קיימת באישיות אותה תכונה שמשתקפת ממכלול הסימנים. 

1. האיטיות – כתב מאוד איטי ומעוכב  משמעו- ראיתי, שמעתי ,קלטתי, חשבתי, עכשיו רגע אני מעבד, לאט לאט אני צריך לחשוב על זה. אני חושב ומסנן מה שאני אומר. אני חונק הבעה טבעית, נובע מביטחון עצמי מאוד נמוך. 

2. כתב מהיר מאוד בלי מעצורים - לא יודע לדחות סיפוקים, כשהאדם רוצה לקחת משהו הוא ייקח, כשהוא רוצה להגיד משהו הוא יגיד, אין סייגים חברתיים. 

3. כתיבה תמה - הסתרה, אני מראה מה שאני חושב שאתם רוצים לראות, אני סוג של "ילד טוב ירושלים". יכול להראות גם על אנשים מאוד מרצים שזה נובע אצלם מחינוך נוקשה ואסרני, אך גם יכול להעיד על אדם שמנסה להסתיר רגשי נחיתות. 

4. חוסר סדירות מובהק – כותב שאין לו בכלל עקביות בכתב, לא בגודל, לא בצורה, לא בזווית, אדם שכל פעם משתנה, נותן הבטחה ושוכח כי הוא כבר נמצא במקום אחר, שינויים קיצוניים בכתב יעידו על סערה פנימית ועל קושי לעמוד בלחצים פנימיים. 

5. הזווית השמאלית -(לכותבי יד ימין בלבד) הזווית הקלה והמשחררת ביותר היא הימנית, כשכותב יד ימין, משתמש בכתיבתו בזווית כתיבה שמאלית, הוא מפעיל המון בקרה ומסתיר את התחושות האמיתיות שלו מתוך מניעים רגשיים. 

6. אות ראשונה  גדולה/מקושטת – הסתרה של ביטחון עצמי נמוך. או בעצם ביטחון עצמי לא אמיתי אלא רק רושם, משחק. זוהי כניסה בקול כדי להיות במרכז העניינים ולהרשים. 

7. אותיות תלויות - לא נכתבות עד הסוף, לא נוגעות בשורה - מעיד על חוסר רצון או חוסר יכולת להתחייב, התחמקות מאחריות. 

8. כתב מקושט - מעיד על הסתרה וחיפוש תשומת לב. 

9. צורות חוטיות המקשות על הקריאה - מעיד על ערמומיות, מניפולטיביות ,התחמקות מהתחייבות. 

10. חוסר שוליים - מעיד על חוסר נימוס, התפרצויות, קושי להיצמד לגבול ולמסגרת. 

ניתוח גרפולוגי מרכז בתוכו שלל סימנים וצירופים שרק גרפולוגית מקצועית ומיומנת תוכל לבחון ולתת חוות דעת אמיתית ומדויקת על אישיותו של הכותב.

מאת מאיה הראל גרפולוגית מוסמכת

גרפולוגיה פיענוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד