י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מסעיר את הרשת

לכבוד הלידה: הקוסם חצה את בתו הקטנה לשניים • צפו

אמן האשליות חזי דין הסעיר את הרשת לאחר שפירסם סרטון בו חצה את בתו הפעוטה לשניים • "תשתדלו לא ליפול מהרגליים" • צפו בתיעוד

לכבוד הלידה: הקוסם חצה את בתו הקטנה לשניים • צפו
האב הקוסם בפעולה צילום: יח"צ

"לכולם יש מזכרות ותמונות מהתקופה שהיו קטנים, אבל לא לכולם יש אבא קוסם", כך פתח הקוסם ואמן האשליות חזי דין את הסרטון המטורף שהסעיר את הרשת.

בתיעוד הוא נצפה כשהוא מניח לוח קטן על גופה של התינוקת ששוכבת על השידה, ובכך חוצה את גופה לשניים. לאחר מספר רגעים הוא חיבר את שני חלקי הגוף בחזרה והרים את הילדה.

לאחר מכן הוא כתב כי, "אז נתחיל מהתשובות - כן, הילדה בסדר. שנית, זאת לא עריכה ושאר קומבינות מחשב, ושלישית לא, אישתי לא ידעה על זה. חשבתי הרבה אם לפרסם את זה ולבסוף החלטתי שכן. תשתדלו לא ליפול מהרגליים".

חזי דין מופיע כבר מגיל 9, ונחשב לאחד מגדולי הקוסמים בארץ. כבר בגיל 20 הוא זכה בתואר 'קוסם העשור של ישראל' ושנתיים מאוחר יותר זכה באליפות אירופה לקוסמים.

בתחילת דרכו ביצע מופע בו שהה מספר דקות ללא אוויר במיכל זכוכית מלא מים ונחלץ ממנו. בהמשך ביצע קסם קלפים בו מצא קלף נבחר תוך כדי קפיצה ממנוף בגובה 100 מטר. לפני כעשור נכנס לקוביית קרח גדולה שהוצבה לבקשתו בכיכר רבין בתל אביב, שהה בה 64 שעות, ובכך שבר את שיא גינס בתחום זה.

שנה וחצי לאחר מכן שבר שיא גינס כאשר שהה 35 שעות בראש עמוד בגובה 25 מטר שהוכן עבורו בכיכר רבין, ללא רשת ביטחון ובסיום התרגיל קפץ לתוך ערימת קרטונים. בין לבין הוא נתלה הפוך וקשור בידיו בין מגדלי עזריאלי, באמצעות חבלים שהובערו, והצליח לחלץ את ידיו לפני שהחבלים נקרעו.

קוסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד