י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
במעונו של הגר"י סילמן

עיריית ב"ב ומנכ"ל מכבי, סיכמו שת"פ מוצלח בתקופת הקורונה

על רקע החשש לגל שני של חולי קורונה ל"ע לקראת החורף, התכנסו במעונו של הראב"ד הגר"י סילמן שליט"א ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין וצוותו, יחד עם מנכ"ל מכבי מר רן סער, חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד וראש מחוז המרכז של מכבי הגב' דבורה חסיד • המשתתפים סיכמו את שיתוף הפעולה המוצלח בין הצדדים בתקופת הקורונה ושוחחו על המשך העשייה המשותפת לקראת הבאות 

עיריית ב"ב ומנכ"ל מכבי, סיכמו שת"פ מוצלח בתקופת הקורונה
הפגישה במעונו של הגר"י סילמן צילום: באדיבות המצלם

על רקע היערכותה של עיריית בני ברק לגל שני של חולי קורונה שלחששם והערכתם של המומחים עלול להתרחש ל"ע בחודשים הקרובים או לקראת החורף, התכנסו בימים האחרונים במעונו של הראב"ד הגר"י סילמן שליט"א ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין וצוותו, יחד עם מנכ"ל מכבי מר רן סער, חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, וראש מחוז המרכז של מכבי הגב' דבורה חסיד.

במהלך הפגישה במעונו של הגר"י סילמן נדונו בכובד ראש דרכי הפעולה וההסברה לתושבים, תוך שמירה קפדנית של הנחיות הבריאות ושירותי הבריאות המתקדמים והזמינים ביותר, על מנת לפעול בדרך היעילה ביותר בעת גל שני של קורונה בתקופה הרגישה של החורף. בעניין זה ציין מנכ"ל מכבי, מר רן סער, כי "בכל חורף ישנם אלפי חולי שפעת שהם בעלי תסמינים דומים לאלו של הקורונה, ולכן חשוב להגביר באופן משמעותי את קצב בדיקות הקורונה".

במהלך המפגש דחה מנכ"ל מכבי מכל וכל את ההכללות הרבות שהושמעו נגד תושבי העיר, וציין לשבח את היענותם המופלאה של תושבי העיר לקריאתם של משרד הבריאות, רופאי מכבי ורבני העיר להקפיד על כל כללי הזהירות בתקופת הקורונה.

מר סער התייחס לאמירות שנאמרו על ידו בוועדת הכנסת במהלך שיא הגל הראשון של הקורונה ואמר כי "לא היה בכוונתו לפגוע בתושבי בני ברק. סערת התקופה והחשש האמיתי לתושבי בני ברק גרמו לי לזעוק זעקה גדולה למען תושבי העיר שמאוחר יותר, בתוספת של אמירות שניתנה להם פרשנות שונה, הפכה לכלי ניגוח נגד המגזר ועל כך אני חש כאוב ומתנצל".

"לפני כארבע שנים, בעת פתיחת פתיחת המרכז הגדול של מכבי ברחוב רבי עקיבא בעיר, אמרתי כי תושבי בני ברק זכאים לאותו השירות בדיוק כמו תושבי רמת השרון. לתושבי בני ברק מגיעה איכות רפואה ברמה הגבוהה ביותר, בדיוק כמו בשאר המקומות בארץ. אני גאה במהפכת השירות הרפואי שהובלתי בבני ברק לרמה שאין דומה לה בתפקידי כראש מחוז המרכז של מכבי, ואני שמח לראות את מסר הדאגה והחמלה של מכבי גם כיום בייחוד בפעילות שהובילה ראש המחוז הנוכחית הגב' דבורה חסיד בתקופת משבר הקורונה, אשר מזה כשלושה חודשים – בערב הפסח, בחג הפסח ועד היום יום-יום – עושה למען בריאות הציבור יומם וליל, יחד עם העירייה והעומד בראשה הרב רובינשטיין.

"בתקופת פעילות חמ"ל העירייה עם האלוף במילואים רוני נומה עשתה מכבי רבות כדי לייעל את מערך בדיקות הקורונה בבני ברק, כשהיא מקימה גם אוהלי בדיקה ייעודים לאפשר לתושבים לבצע בדיקות סמוך לבית ומבלי שיצטרכו להיטלטל בדרכים. בזכות השבחים והבעת האמון של ראש העיר והצוותים המקצועיים נבחרנו גם להוביל את הבדיקות הסרולוגיות הראשונות בארץ, כאן בבני ברק".

ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות, הגב' דבורה חסיד, סיפרה על שירותי הבריאות הרבים והייחודיים שהפעילה מכבי בעיר בתקופת הקורונה, גם בתקופת השיא בערב חג והפסח וגם כיום. "בימים האחרונים אנחנו מבצעים מאות רבות של בדיקות קורונה מידי יום, כמעט ללא הפסקה, כדי שלא ייאלצו כאן לסגור חלילה בתי ספר. צוותי מכבי הגבירו את הבדיקות וגם זירזנו את מערך מתן התשובות, כדי להקל ככל שניתן על תושבי העיר", הסבירה.

ראש העיר בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, הודה למנכ"ל ולצוות מכבי על המאמצים העילאיים שעושה הקופה על מנת להקל על תושבי העיר בתקופת הקורונה וציין כי "תושבי בני ברק זכאים לשירות הרפואי הטוב ביותר, בדיוק כמו כל עיר אחרת בישראל – ומכבי מוכיחה זאת היטב בשגרה ובחירום".
בתום הפגישה סיכמו הנוכחים להמשיך בשיתוף הפעולה היוצא דופן בין העירייה למכבי, למען תושבי בני ברק.

אברהם רובינשטיין מכבי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד