י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הותיר 13 ילדים

עצוב: משמח הלבבות מבתי הכלא נפטר מהמחלה

בנתניה נפרדו במוצאי שבת מהרב שמעון חזן ז"ל שנודע כמשמח ומקרב לבבות נפטר מהמחלה הקשה ל"ע בגיל 66 כשהוא מותיר אחריו משפחה גדולה. 'בחדרי חרדים' פסע במשעולי חייו של ר' שמעון שכונה 'איב' ועשה שינוי גדול בחייו

עצוב: משמח הלבבות מבתי הכלא נפטר מהמחלה
הרב שמעון חזן ז"ל עם הגיטרה בידו צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בשבת האחרונה נפטר לבית עולמו הרב שמעון חזן ז"ל שכונה בפי חבריו מצרפת 'איב' לאחר מחלה קשה שקיננה בגופו במשך שלוש שנים ובשבת הוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לב, בבית החולים 'לניאדו' בנתניה והוא בן 66 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד באלג'יר ובגיל שש עלה לארץ הקודש יחד עם הוריו התגוררו בעיר נתניה ומאז לא עזב את המקום.

ר' שמעון פרט על מיתרי הגיטרה מאז ילדותו. הוא הופיע עם כל הנגנים הגדולים והזמרים המפורסמים אך בגיל 27 חזר בתשובה והתקרב ליהדות הקים משפחה לתפארת עם ישראל.

לפרנסתו עבד ר' שמעון בבורסה אבל לצד כל זאת הלך ושימח אנשים בכל מקום אפשרי חינם אין כסף.

היה מגיע רבות לבתי הכלא והיה משמח אסירים לצד בתי החולים איכילוב ולניאדו, ר' שמעון היה מגיע עם הגיטרה ומשמח את החולים ובני המשפחות.

בנתניה היה דמות מוכרת ועשה רבות לקרב יהודים לאביהם שבשמים בכל יום רביעי קיים סדרת הרצאות עם רבנים ומחזירי בתושבה הוא קרא למיזם 'הרביעי הגדול' שם היה מדבר והביא את גדולי הרבנים ומחזירים בתשובה.

בחודש האחרון לחייו התוודעו בני המשפחה בבית החולים שכולם הכירו אותו. "הוא היה להקה של אדם אחד, ביחד עם הגיטרה שלו הוא פעל לבד וקירב רבים והעיקר לשמח" מספר לנו אחד מבני המשפחה ל'בחדרי חרדים'.

במסע הלוויה שנערך במוצאי שבת, הוא נטמן סמוך לחצות בבית העלמין בשיכון ותיקים, סמוך לחלקה שבה טמון הגאון רבי שמעון גבאי זצ"ל. 

במסע הלוויה ספד לו הרב יניב דר, רב בית מעצר הדרים, שעבד עמו במשך שנים רבות וסיפר על בואו לאגפים בבתי הכלא לשמח את האסירים ועל גדלותו הרבה בהיותו אדם קדוש. הרב דר סיפר שהיה מגיע לשמח במסירות של ממש בבתי הכלא.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, 13 בנים ובנות וכן חתנים וצאצאים, כולם שומרי תורה. למצער, רק עשרה מילדיו זכה להוביל לחופה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

בתי כלא לניאדו נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד