י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תל אביב מובילה

שיא חדש בגל השני: 258 חולים ביממה

למרות שהעיר תל אביב מובילה בתחלואה מזה כשבועיים עדיין לא הוטל עליה או על חלק משכונותיה סגר כדי למנוע הדבקה, מה שנעשה בראשית הגל הקודם לבני ברק | מנתוני משרד הבריאות עולה כי נשבר שיא חדש בגל השני עם 258 חולים ביממה אחת; 49 בתל אביב בשלושת הימים האחרונים

שיא חדש בגל השני: 258 חולים ביממה
שמחת בית זוועהיל - אלכסנדר - שאץ ויזניץ צילום: שלומי טריכטר

הזינוק נמשך: 258 חולי קורונה חדשים אובחנו במהלך היממה האחרונה. מדובר בזינוק היומי הגדול ביותר מאז החלה ההתפרצות הנוכחית. לראשונה נרשמה גם עלייה של שלושה חולים במספר המונשמים, נכון להערב 29 חולי קורונה שנזקקים למכונת הנשמה מאושפזים בבתי החולים, מתוך 39 חולים במצב קשה, בנוסף ל-41 חולים במצב בינוני. מניין המתים נותר ללא שינוי ועומד כעת על 302.

עד כה אובחנו בישראל 19,495 חולי קורונה, מתוכם החלימו 15,449. אמש בוצעו ברחבי הארץ 14,371 בדיקות, מספר גבוה באופן יחסי, מה שאולי מסביר את מספא החולים הגבוה.

מסיכום נתוני התחלואה במערכת החינוך עולה כי עד כה חלו 627 תלמידים ואנשי צוות במוסדות החינוך ברחבי הארץ. בנוסף, 168 מוסדות נסגרו בעקבות הידבקות של תלמיד או אחד מאנשי הצוות. 21,807 עובדי הוראה ותלמידים נמצאים בבידוד מניעת, זאת כחלק מתורת ההפעלה של מערכת החינוך, לפיה במקום בו נמצאת תחלואה המוסד החינוכי נסגר והתלמידים והצוות החינוכי נכנסים לבידוד עד לתום הבדיקות האפידמיולוגיות.

בשלושת הימים האחרונים אובחנו בעיר בני ברק 31 חולים חדשים ובעיר ירושלים 32 חולים חדשים. בתל אביב אובחנו 49 חולים בשלושת הימים האחרונים ובבאר שבע 7 חולים חדשים בלבד. בפתח תקווה 9 חולים, במודיעין עילית  4 חולים וברכסים 8 חולים בשלושת הימים האחרונים.

בעקבות הזינוק במספר חולי הקורונה, ראש הממשלה נתניהו צפוי לכנס מחר בשעה 17:30 את קבינט הקורונה לדיון מיוחד, בו ידונו השרים כיצד להתמודד עם גל התחלואה שהולך ומזנק.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד