ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
צפו בחילוץ הדרמטי

במהלך טיול בנחל: הילד החרדי החולה חולץ במסוק

ילד חרדי כבן 12, המתמודד ל"ע במחלה הנוראה שיצא היום לטיול בנחל יצפור בעצת רופאיו, חש לפתע ברע וחולץ על ידי מסוק צבאי לבית החולים תל השומר • צפו בחילוץ הדרמטי

במהלך טיול בנחל: הילד החרדי החולה חולץ במסוק
חילוץ במסוק צילום: באדיבות המצלם

ילד חרדי בן 12, המתמודד ל"ע עם המחלה הנוראה, שיצא היום (שלישי) לטיול בנחל יצפור שבאזור הגלבוע, חולץ באמצעות מסוק לבית החולים לאחר שחש ברע ככל הנראה בעקבות התייבשות.

ל'בחדרי חרדים', נודע, כי הילד יצא לטיול התאוששות לאחר טיפולים קשים שעבר לאחרונה, באישור רופאיו ולאחר שהתברר שהמסלול מתאים למצבו של הילד. בשלב מסוים במהלך הטיול הוא החל לחוש ברע לאחר שככל הנראה עבר התייבשות. מתנדבי איחוד הצלה שהוזעקו למקום הצליחו להגיע לעומק הנחל ולהעניק לו טיפול רפואי ראשוני, אך בגלל הקושי בפינויו של הילד הוזעקו למקום יחידות החילוץ יחד עם מסוק צה"ל של יחידת 669. בעקבות הקושי בנחיתת המסוק, הונחת אל הילד רופא באמצעות חבל שגם העלה את הילד לבטן המסוק.

קרן עזוז חובשת ב'איחוד הצלה' שהוזעקה לטפל בילד סיפרה: "בסיוע מתנדבי יחידת החילוץ שומרון-בקעת הירדן, הגענו למקום להעניק סיוע ראשוני לילד שסובל מאיבוד נוזלים ומכת חום תוך כדי טיול. לאחר מכן הוא פונה במסוק של יחידת 669 לבית החולים כשמצבו מוגדר יציב".

המסוק הצה"לי פינה את הילד לבית החולים תל השומר שם הוא מאושפז כעת במצב קל וככל הנראה ישוחרר בקרוב לביתו.

מיחידת החילוץ 'שומרון-בקעה' של המשטרה נמסר כי "מתנדבי היחידה יחד עם צוות איחוד הצלה הגישו מענה ראשוני לילד שהתייבש במהלך הטיול. במקביל הוקפץ מסוק צבאי לצורך פינוי מהיר. הילד פונה במצב יציב".

חולה סרטן חילוץ יחידה 669 מסוקי צהל יחידת חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד