ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"לגמרי חסר בושה"

יאיר לפיד תקף: ביטון חשף את ההתכתבות בין השניים

עימות נרשם היום בין יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, לבין השר מיכאל ביטון - שותפו לשעבר בכחול לבן. לפיד: "להיות שר ללא תיק במשרד הביטחון זה להודות שאין לך עבודה" • ביטון בתגובה חשף התכתבות

יאיר לפיד תקף: ביטון חשף את ההתכתבות בין השניים
יאיר לפיד/מיכאל ביטון צילום: פלאש90

ביש עתיד ממשיכים לתקוף את חברי כחול לבן. היום (רביעי) תקף יושב ראש האופוזיציה לפיד, את השר מיכאל ביטון, בעקבות התפטרותו במסגרת החוק הנורבגי - השר ביטון לא נשאר חייב.

לפיד כתב: "השר מיכאל ביטון, להיות שר ללא תיק במשרד הביטחון זה להודות שאין לך עבודה, אבל להתפטר מהכנסת כדי לפנות זמן לזה שתוכל להמשיך לא לעשות כלום - זה כבר לגמרי חסר בושה".

ביטון הגיב לחבר הכנסת לפיד וחשף התכתבות בה נראה חבר הכנסת לפיד מבקש להיפגש עמו כדי להביאו לשורות מפלגת יש עתיד עוד בערב הבחירות לכנסת ה- 21 ובהמשך נראה לפיד מביע אכזבה לאחר הקמת מפלגת 'אחי ישראל'.

"חשבתי להתייחס למה שכתבת יאיר", כתב ביטון בטוויטר, "אבל העדפתי לזכור שפעם כשהייתי ראש עיר, באת אלי לירוחם להזמין אותי להצטרף לשורותיך . הזמנה חמה . ביקשת שאעניק לך זכות סירוב ראשונה".

‏ביטון הוסיף, "העדפתי לזכור את הימים הטובים שעוד יבואו ולשמור על הגשר לעתיד לבוא והחלטתי להתאפק".

כזכור, עוד לאחר הבחירות לכנסת ה-21, בשיא החיבור בין בני גנץ ליאיר לפיד, תקף חבר הכנסת ביטון את לפיד בראיון ל'בחדרי' ואמר בין היתר כי "יש חילוקי דעות אצלנו, אבל עדיין האינטרס שלנו שנהיה מפלגה גדולה ומאוחדת אבל אני לא אעצור את עצמי לומר את עמדתי". בדבריו הוא הוסיף וחיבק את הסיעות החרדיות: "למדתי שאפשר לעשות קואליציה טובה עם החרדים באהבה".

מיכאל ביטון יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד