י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תוספת מעשים טובים

הקורונה ברוסיה דועכת ואלף ילדים קיבלו משחקים

כאלף ילדים קיבלו משחקים לעידוד בביטחון בה' ותוספת מעשים טובים ביוזמת רבה הראשי של רוסיה. בשלל: משחקי דידקטיקה, מחשבה ויצירה

הקורונה ברוסיה דועכת ואלף ילדים קיבלו משחקים
חלוקת משחקים לילדי רוסיה צילום: לוי נאזרוב

עם דעיכת התפשטות נגיף הקורונה ברוסיה בכלל ובמוסקבה בפרט, בא לסיומו פרויקט רב היקף של חלוקת משחקים איכותיים ויוקרתיים לכאלף ילדים יהודים במוסקבה, פרי יוזמתו של רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר.

המיזם שאורגן ב"מרכז החסד היהודי שערי צדק" בשכונת 'מארינה רושצ'ה' במרכז מוסקבה, נערך במקביל לפעילות ענפה של צדקה, חסד וביקור חולים, שהופעלו בהשקעה מרובה בכל התקופה שהייתה למאות ואלפי נזקקים, חולים ומשפחות ברוכות ילדים.

חלוקת המשחקים למשפחות והילדים, באה כעידוד הביטחון בהקב"ה וכאות הצטיינות בהתנהגות יהודית נפלאה של הילדים הרבים.

במכתבו שצורף למשחקים, כותב בין היתר הרב הראשי בין דבריו: "כל אחד מאיתנו מתמודד בימים אלו, במצב לא רגיל ולא מוכר. לא יוצאים מבית, לא לתפילות, לא ללימודים ואפילו לא לפארק או לבקר חברים. ובכל זאת אני שומע מההורים והמורים המסורים שלכם, על התנהגותכם הנפלאה בימים, אלו כמו חסידים ממש, שבכל מצב רואים בו רק את הטוב ומתגברים על הקשיים מתוך שמחה וטוב לבב. ובעיקר, שאתר חדורי אמונה ובטחון בה' ולכן יכולים להיות שמחים גם בימים אלו".

"אני בטוח שכלא אחד מכם, ממלא את תפקידו היהודי בכל יום ויום: תפילות, נתינת צדקה, לימודים, עזרה להורים וכמובן מוסיף באהבת ישראל. תקופה מאתגרת ומיוחדת זו היא הזדמנות לכל ילד וילדה ללמוד יותר עם ההורים וגם לקיים בהידור יותר את המצווה הגדולה והחשובה של "כיבוד אב ואם". כהערכה על הסבלנות וההתנהגות הנאותה והמיוחדת, ועוד אפשרות לשחק עם האחים והאחיות מתוך אהבת ישראל, אני מגיש לכם בזאת משחק זה, בו תוכלו לשחק עם בני המשפחה ולהנאות, מתוך אמונה בהקב"ה שתכף יסיר מאיתנו כל נגף ומחלה, ונוכל להיפגש שוב בבית הכנסת ובמוסדות החינוך המחכים לכם מאד".

קורונה הרב בערל לאזאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד