י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"נגד ערכי הליבה"

בגלל טראמפ: בכירה במחלקת המדינה התפטרה

בכירה במחלקת המדינה בממשל טראמפ ששימשה בתפקידה מאז 2018 בבית הלבן הודיעה על התפטרותה בעקבות אופן הטיפול של הנשיא במתחים הגזעיים ברחבי המדינה • פעולות הנשיא "נגד ערכי הליבה שלי"

בגלל טראמפ: בכירה במחלקת המדינה התפטרה
הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

מרי אליזבת טיילור, עוזרת מזכירת המדינה לענייני חקיקה, הגישה את התפטרותה ביום חמישי. כך דווח ב'וושינגטון פוסט', טיילור היא מהבכירים ביותר בממשל ועוזרת שנחשבת נאמנה ויעילה כאחד לשרת את הממשל.

"רגעים של תהפוכות יכולים לשנות אותך, לשנות את מסלול חייך ולעצב את הדמות שלך. ההערות והמעשים של הנשיא סביב אי צדק גזעי ואמריקאים שחורים, הפכו נגד ערכי הליבה שלי", כתבה טיילור במכתב ההתפטרות שלה למזכיר המדינה מייק פומפאו. "עלי ללכת לפי צו מצפוני ולהתפטר כעוזרת מזכיר המדינה לענייני חקיקה".

טיילור בת ה-30 אושרה פה אחד כעוזרת של מזכיר המדינה באוקטובר 2018 והיא עוזרת מזכירת המדינה הצעירה לענייני חקיקה בהיסטוריה, והאישה האפרו אמריקנית הראשונה שמכהנת בתפקיד הזה.

היא הייתה דמות חשובה מאחורי הקלעים בממשל. טיילור שימשה כמומחית לחקיקה, ומערכת היחסים שלה עם סנאטורים היתה חזקה ומשפיעה ביותר עקב עבודתה לצד ראש מנהיג הרוב בסנאט מיץ' מקונל.

בתפקידה בבית הלבן הובילה יותר מ-400 מפגשים באמצעות הסנאט, כולל אלה של שופט בית המשפט העליון ניל גורוש, מנהלת ה-CIA, ג'ינה הספל, יו"ר הפדרל ריזרב ג'רום פאוול, ומייק פומפאו.

"אני אסירת תודה לך, אדוני המזכיר, שהעצמת אותי להוביל את הצוות הזה ולייעץ לך אסטרטגית בשנתיים האחרונות", כתבה טיילור במכתב ההתפטרות שהגישה למייק פומפאו. "ההנהגה המדהימה שלך הפכה אותי למנהיגה וחברת צוות טובה יותר. אני מעריכה שאתה מבין את נאמנותי החזקה לערכיי האישיים, במיוחד לאור האירועים האחרונים".

מייק פומפאו מחלקת המדינה האמריקנית דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד