ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הפרויקטור החרדי

דרעי הודיע לנתניהו: "מסיים את התפקיד שהוטל עליי"

בעוד העלייה בתחלואה בישראל ממשיכה לעלות - יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לראש הממשלה כי הוא פורש מתפקידו כפרויקטור החרדי שריכז את נושא ההסברה בציבור החרדי

דרעי הודיע לנתניהו: "מסיים את התפקיד שהוטל עליי"
נתניהו ודרעי בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשיא המלחמה בהתפשטות נגיף הקורונה, הודיע יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי לראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא פורש מתפקידו כפרויקטור החרדי שריכז את נושא ההסברה והתפשטות הנגיף בציבור החרדי.

אתמול (חמישי) שיגר השר דרעי הודעה לראש הממשלה בה הוא מבקש לסיים את תפקידו. וזאת כאשר נראה כי בשלב זה לפחות הציבור החרדי ממושמע להוראות משרד הבריאות יותר מהציבור החילוני בישראל.

דרעי כתב לנתניהו, "בגל הקורונה הראשון נתבקשתי על ידך לרכז תחת אחריותי את הטיפול של המגזר החרדי והמגזר הערבי במאבק ומיגור הטיפול בנגיף הקורונה".

״משהסתיים בהצלחה הגל הראשון ומשהוקמה הממשלה, הריני להודיעך כי אני מסיים בזאת את התפקיד שהוטל עלי", כתב דרעי לנתניהו, וציין כי מעתה כל שרי הממשלה הממונים על התחום ימשיכו לטפל בנגיף גם בכל הקשור למגזר החרדי והערבי.

בתןך כך, כחודש לאחר הקמת 'קבינט הקורונה' הממשלה צפויה לאשר את הצטרפותם של שני חברים חדשים, בהם שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן ושר המשפטים אבי ניסנקורן המשמש בתפקיד שר המשפטים.

קורונה אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד