י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השר חייג לרבני העיר

דאגה במשרד הבריאות: אלעד קרובה להגדרתה כ'עיר אדומה'

לקראת שבת: שר הבריאות יולי אדלשטיין קיים שיחות עם ראש עיריית אלעד ורבני העיר נוכח העליה בשיעור התחלואה ולנוכח התקרבותה לסף הקו האדום שיוביל אולי לסגר עליה | הוא ביקש מהם לעורר את הציבור להישמע להנחיות

דאגה במשרד הבריאות: אלעד קרובה להגדרתה כ'עיר אדומה'
יולי אדלשטיין/ישראל פרוש צילום: אהרן קרון, פלאש 90

קצב העליה במספר החולים בעיר אלעד מטריד את מערכת הבריאות. היום (שישי), שוחח שר הבריאות יולי יואל אדלשטיין עם ראש העירייה ישראל פרוש ועם רבני העיר, הגאון הרב שלמה זלמן גרוסמן והגאון הרב מרדכי מלכה, וביקש מהם להנחות את ראשי הקהילות וגבאי בתי הכנסת להגביר את הפיקוח על ציבור המתפללים בהם לשמירה על ההנחיות; חבישת מסכות, ריחוק, ומניעת התקהלויות מעבר למותר.

רבני העיר ציינו כי מתבצעת פעילות בבתי הכנסת אך עם זאת ביקשו לסייע בהידוק האכיפה לשמירת הכללים. בשיחה עם ראש העיר הרב ישראל פרוש סוכם כי ההסברה בעיר תתוגבר מתוך רצון למנוע הדרדרות שתגרור הטלת סגר על העיר.

שר הבריאות הודה לרבנים ולראש העיר על ההירתמות והסיוע במאמץ להיאבק בהתפשטות הנגיף.

בשבוע האחרון הוכפל מספר החולים בעיר אלעד, והיא קרובה להגדרה כ'עיר אדומה'.

אמש פנה ראש העיר בהקלטה לתושבי עירו ואמר: "מעל 50 תושבים התגלו כחולי קורונה. מדובר במספר גבוה מאוד בעל פוטנציאל הדבקה גבוה בין תושבי העיר. אלעד מתקרבת לקו האדום".

ראש העיר הוסיף והודיע כי בפגישת עבודה שקיים אתמול הוחלט להחמיר את הצעדים, שיובילו לשמירה מוקפדת יותר על ההנחיות, החל מהיום המשטרה והפיקוח העירוני יעניקו דוחות למי שלא ישמור על הנחיות משרד הבריאות.

ישראל פרוש קורונה יולי אדלשטיין משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד