ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מְנַע מַגֵּפָה • הערב מעמד תפילה מיוחד בבית הגר"ח קנייבסקי

לאור המצב השורר בארה"ק ובעולם היהודי כולו, נעתר הגר"ח קנייבסקי לקיים את מעמד התפילה המיוחד על כל קהל עדת ישראל, כשהמעמד העולמי יתקיים הערב יום ראשון ער"ח תמוז בראשות הגר"ח קנייבסקי יחד עם מנין מרנן ורבנן עמודי התורה והתפילה שליט"א אשר יעתירו על כל עדת בני ישראל בתחנונים גדולים

מְנַע מַגֵּפָה • הערב מעמד תפילה מיוחד בבית הגר"ח קנייבסקי
הרבנים מתפללים בבית הגר"ח צילום: קופת העיר

מגיפת הקורונה לא עזבה אותנו, היא מתגברת וממשיכה להתפשט בכל רחבי ארץ ישראל וברחבי העולם, הפחד והפאניקה הולכים וגוברים, המגיפה משבשת את חיי היומיום שלנו. בתי ספר ותלמודי תורה נכנסים לבידוד, ואף אחד לא יודע מתי זה ייגמר. 

בדיוק בשביל זמנים כאלו יש לנו את גדול הדור מרן שר התורה ר חיים קניבסקי שכלל ישראל פונה אליו לקבל הדרכה ותמיכה..

מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי שליט"א קרא למניין של גדולי וצדיק הדור שליט"א להתכנס יחד בביתו בזמן המסוגל ער"ח תמוז לכינוס חירום: "מעמד תפילה עולמי"  

להכנסת שמות לתפילה במעמד המיוחד בביתו של הגר"ח קנייבסקי הכנסו>>>

מעמד התפילה העולמית תהיה על כל בני ישראל בכל מקומות מושבותיהם שלא יחלו ושלא ינזקו כלל מנגיף הקורונה, כשניתן להעביר את השמות לתפילה בתרומת כל סכום שהוא ל'קופת העיר'.

כאמור, לאור המצב השורר בארה"ק ובעולם היהודי כולו, נעתר רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א  לקיים את מעמד התפילה המיוחד על כל קהל עדת ישראל, כשהמעמד העולמי יתקיים ביום ראשון ער"ח תמוז בראשות רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א יחד עם מנין מרנן ורבנן עמודי התורה והתפילה שליט"א אשר יעתירו על כל עדת בני ישראל בתחנונים גדולים.

לאחר התפילה יעתיר רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א בצוותא עם מנין מרנן ורבנן שליט"א את את כל סדר התחנונים שתיקן הגרעק"א, להנצל מכל צרה וצוקה נגע מגיפה ומחלה שלא יחלו ושלא ינזקו כלל מנגיף הקורונה.

לאור הוראות המחמירות של משרד הבריאות, הציבור מתבקש שלא להגיע בכלל לאזור בית רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ובוודאי שלא להתקהל כלל וכלל, ויש להשמע להוראות האבטחה שיהיו באזור המעמד. 

להכנסת שמות לתפילה במעמד המיוחד בביתו של הגר"ח קנייבסקי הכנסו>>>

קורונה קופת העיר הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!