כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
30 חולים חדשים

הסגר הבא יהיה על שכונות חרדיות באשדוד?

אחרי הסגר באלעד, קרית צאנז בטבריה וגם סגירת בתי כנסת בבת ים על פי החלטה עצמאית של ראש העיר, גם ראש העיר אשדוד שוקל סגר על שתי שכונות בעירו כולל סגירת בתי כנסת ומוסדות חינוך, בהן לדבריו התחלואה גבוהה ומדובר איך לא במעוזים חרדיים

הסגר הבא יהיה על שכונות חרדיות באשדוד?
החיים בצל הקורונה בעיר אשדוד צילום: יהושע פרוכטר

ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי שוקל להטיל סגר חלקי על שתי שכונות בעירו, בעקבות הזינוק החד במספר חולי הקורונה החדשים. ככל הנראה ההגבלות יוטלו על רובע רובע ג' ורובע ט', בהם מתגוררות גם משפחות חרדיות כך דיווח כתב 'ידיעות אחרונות' בדרום מתן צורי.

על פי נתוני משרד הבריאות מניין הנדבקים הכולל באשדוד עומד נכון להערב על 485 תושבים ורק 30 מהם אובחנו ביממה האחרונה.

יצוין כי בשבוע האחרון, כמעט מידי יום נשברו שיאים של כמות המאומתים החדשים והיום נשבר שיא חדש בגל השני עם 668 חולים מאומתים ביממה אחת.

בעקבות הסגר המסתמן אמר ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי לאתר 'כאן דרום' כי "החלטה מחוייבת המציאות, נוכח שיעורי התחלואה בשבוע האחרון ברובעים המזרחיים (החרדיים). אני מקיים כעת ישיבת חירום של ועדת מל"ח כדי לדון במשמעויות ההחלטה והיערכות כוחות העירייה והמשטרה בהתאם כדי לוודא את יישומה. זוהי קריאת השכמה לכל העיר להפנים שהמגיפה עדיין איתנו בכל החומרה".

מוקדם יותר היום הכריז גם ראש עיריית בת ים צביקה ברוט על סגירת בתי הכנסת ואיסור התקהלות מעל 20 איש.

תושב העיר אשדוד אמר ל'בחדרי' כי אם וכאשר יוטל סגר כלשהו מדובר בהחלטה שערורייתית, שכן "בתי הקפה, המסעדות, הקניונים ומקומות הבילוי נשארים פתוחים, ורק את בתי הכנסת סוגרים. זו לא התגוננות מפני הקורונה, זו התגוננות מפני הציבור החרדי".

קורונה אשדוד יחיאל לסרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד