ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"כימיה אוטומטית"

טראמפ התבטא בבוטות נגד הנשים ושוחח עם המלכה

על רקע הדיווחים כי הנשיא טראמפ דיבר באופן בוטה נגד קנצרלית גרמניה בהווה וראשת ממשלת אנגליה בעבר, הוא שוחח עם מלכת אנגליה ואיחל לה מזל טוב לרגל יום הולדתה 

טראמפ התבטא בבוטות נגד הנשים ושוחח עם המלכה
ארוחות שהזמין טראמפ לעובדי הבית הלבן צילום: רויטרס

הנשיא טראמפ והמלכה אליזבת השנייה שוחחו ביום שלישי בטלפון, על רקע הדיווחים כי טראמפ קיים שיחות טלפון 'משפילות' עם מנהיגי העולם.

על פי הדיווח ב-CNN, טראמפ התייחס אל נשים שכיהנו בעבר או מכהנות כעת בתפקידי מפתח, בצורה לא מכובדת. על פי הפרסום, הוא כינה את תרזה מיי, ראש ממשלת בריטניה לשעבר, 'חלשה' ועל קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, אמר 'טיפשה'.

פרשנים טוענים כי בניגוד לשתי הנשים הנ"ל, את המלכה אליזבת טראמפ דווקא מחבב וביחס אליה אמר בעבר כי יש ביניהם "כימיה אוטומטית".

לאחר ביקורו הממלכתי ב –2019 בבריטניה, הנשיא טראמפ אמר ל'פוקס ניוז' בנוגע לפגישה עם המלכה כי "יש לנו כימיה אוטומטית, אתה מבין את ההרגשה הזו, זו הרגשה טובה".

בשלישי חגגה המלכה יומולדת והנשיא טראמפ התקשר לאחר לה מזל טוב. על אף שהמלכה נולדה באפריל, חגיגת יום ההולדת הרשמית שלה מתקיימת ביוני. על פי הדיווחים, השניים דנו כיצד נגיף הקורונה השפיע על מדינותיהם.

"הנשיא דונלד טראמפ שוחח היום עם הוד מלכותה אליזבת השנייה" אמר דובר הבית הלבן ג'אד דיר בהצהרה הרשמית.

"הנשיא איחל למלכה יום הולדת שמח, לציון 94 שנים יוצאי דופן. הנשיא גם הביע את תנחומיו כלפי העם הבריטי שאיבד אנשים במהלך מגיפת הנגיף. הנשיא והמלכה דנו בשיתוף פעולה הדוק על הצורך להביס את הנגיף ופתיחת הכלכלה העולמית מחדש. הנשיא והמלכה גם אישרו שארצות הברית ובריטניה עומדות יחד בשל המצב כן יחסים מיוחדים, ויצאו מהזמן הזה חזק מתמיד" הוסיף הדובר.

 

דונלד טראמפ תרזה מיי אנגלה מרקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד